جعبه قوری یکی دیگر از بسته بندی های مقوایی می باشد که توسط مجموعه نوژا پک به صورت حرفه ای تولید می شود در صورتی که تولید کننده قوری می باشید و برای بسته بندی محصولات خود به دنبال یک جعبه شیک و مقوام می باشید ما در تیم نوژا پک می توانیم برای شما ساخت و تولید این جعبه ها را انجام دهیم ما در ادامه قصد داریم در مورد جعبه قوری اطلاعاتی را برای شما که بدین جعبه ها نیازمند هستید قرار دهیم در صورتی که قصد خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این جعبه ها دارید پیشنهاد ما به شما این می باشد تا انتهای این راهنمای خرید با ما همراه شوید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر نیز با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکارات ما به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند

جعبه قوری

 

طراحی کارتن قوری

ما در تیم نوزا پک قادر هستیم برای شما انواع مختلفی از اشکال را برای جعبه و کارتن قوری طراحی کنیم در کنار طراحی ما امروزه دستگاه ها و تجهیزات جعبه سازی و کارتن سازی به قدری پیشرفت داشته اند که قادر می باشد هر کارتن و جعبه ای را که شما مدنظرتان می باشد را برش داده و سپس سفارش سازی نمایند شما کافی است طرحی را که برای بسته بندی قوری مدنظرتان می باشد را در قابل یک تصویر به ما بدهید تا در مدت زمان اندکی برای شما ساخت این جعبه انجام گیرد

 

استفاده از مقوا های مختلف برای جعبه قوری

مکا می توانیم از مقوا های مختلفی که موجود می باشد برای ساخت و تولید جعبه قوری استفاده نماییم مثلا مقوای سه لایه ،پنج لایه ، لمینتی ، ایندر برد و… . لازم به ذکر می باشد استفاده زا یک مقوایی که دارای لمینت می باشد برای تولید کارتن قوری می تواند علاوه بر افزایش ماندگاری جعبه به زیبایی آن نیز کمک کند چرا که لمینت روی مقوا می تواند زیبایی مقوا را چندین برابر نمایند

 

قیمت جعبه قوری

بسته به تیراژ و جنس و ابعاد جعبه قیمت جعبه قوری می تواند متفاوت باشد در صورتی که قصد خرید این جعبه ها را دارید می توانید با ما در تماس باشید تا همکاران ما با دریافت اطلاعات کامل در مورد این نوع از جعبه ها ، قیمت را به صورت دقیق محاسبه نمایند و در اختیار شما قرار دهند لازم به ذکر می باشد شما می توانید در ساعات اداری و روز های غیر تعطیل با شماره های مندرج در وب سایت و همچنین با استفاده از فرم تماس با ما و پشتیبانی آنلاین واستاپ درخواست خود برای خرید جعبه قوری را برای ما ارسال نمایید تا در مدت زمان اندکی سفارش شما ثبت و تولید شود

 

جعبه لمینتی به جعبه یا کارتنی گفته می شود که مقوای آنها با لمینت پوشیده شده است. لمینت ها انواع و قیمت های متفاوتی دارند. جعبه های لمینتی ظاهری شفاف و براق دارند و برای فروش اجناس گران قیمت و شیک مناسب می باشند ، برخی از کارتن های لمینت از مقوای خاکستری پشت ساخته شده اند. مقوای خاکستری  یا پشت طوسی مقوایی بازیافتی می باشد که از نظر بهداشتی مناسب نیستند و استفاده از آن برای بسته بندی مواد غذایی و دارو از نظر قانونی مشکل ساز دارد .جعبه لمینتی معمولاً برای بسته بندی انواع ابزار و قطعات صنعتی استفاده می شود، ما در ادامه قصد داریم بیشتر در مورد جعبه لمینتی برای شما اطلاعاتی را قرار دهیم در صورتی که نیاز به سفارش و خرید جعبه لمینتی دارید پیشنهاد ما به شما این می باشد تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

جعبه لمینتی

 

جعبه لمینتی چیست

همانگونه که می دانید ظاهر جعبه و کارتن مناسب نیست و چاپ محتوا واشکال روی این جعبه ها به درستی و زیبایی که ما می خواهیم قرار نخواهد گرفت به همین دلیل برای زیباتر شدن چاپ از لمینت استفاده می شود لمینت به معنای چسباندن می باشد و در این پروسه یک لایه شفاف روی مقوا و کارتن کشیده می شود که باعث شفافیت جعبه و کارتن می شود که به این فرایند لمینت گفته می شود البته لمینت تنها مزیتش برای براثی و زیبایی جعبه نمی باشد این نوع از پوشش کشیده شده روی جعبه و کارتن دارای مزیت های زیادی می باشد که مهمترین آن همین براق و زیبا کردن جعبه می باشد ما در ادامه برای شما چندین مزیت مهم این نوع از جعبه ها را بیان خواهیم کرد

 

مهمترین مزیت های جعبه لمینتی

  • افزایش طول عمر جعبه
  • محکم تر کردن جعبه در برابر ضربه و حمل و نقل
  • زیبا تر کردن جعبه
  • محافظت از نوشته ها و طرح های روی جعبه در برابر جابجایی
  • مقاومت در برابر آب و رطوبت

 

کاربرد جعبه لمینتی

جعبه های لمینتی همانگونه که اشاره کردیم دارای مزیت های زیادی می باشند این جعبه ها با توجه به مزیت هایی که دارند می توانند برای موارد مختلفی ساخته شوند شما می توانید این جعبه ها را برای بسته بندی جعبه های صنعتی ، جعبه های الکترونیکی و سایر انواع جعبه هایی که نیاز به جعبه های زیبا و محکم دارند سفارش دهید

 

اشکال جعبه های لمینتی

یکی از سوالات مهمی که در هنگام سفارش جعبه ها و همجنین جعبه لمینتی پرسیده می شود این می باشد که ایا امکان اخت جعبه لمینتی در اشکال مختلف امکان پذیر می باشد یا نه در پایخ به این سوال باید عرض کنیم که امکان ساخت و تولید این جعبه ها به صورت های مختلفی امکان پذیر می باشد شما می توانید این جعبه ها را به صورت مربعی ، مستعطیلی ، دایره ای یا سایر اشکال دیگر به صورت های ته قفلی ، کشویی ، درب دارویی ،تلسکوپی سفارش دهید تا در مدت زمان اندکی برای شما ساخت و تولید این جعبه ها حسب نیاز شما ساخته و تحویل شما داده شود

 

 

قیمت جعبه لمینتی

اگر قصد سفارش جعبه لمینتی را دارید باید بدانید مانند هر جعبه دیگری این نوع از جعبه ها نیز قیمتشان به چندین فاکتور بستگی دارد که از مهمترین این فاکتورها می توان به تیراژ ، ابعاد ،نوع چاپ ، مقوا و… اشاره کرد در صورتی که می خواهید اطلاعات تکمیلی در مورد قیمت این جعبه ها را بدست آورید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما پس از دریافت اطلاعات شما قیمت دقیق این جعبه ها را در اختیار شما قرار دهند.

نحوه سفارش جعبه لمینتی

شما به دو روش می توانید اقدام به ثبت درخواست خود برای خرید جعبه لمینتی کنید در روش اول و سنتی شما می توانید با مراجعه به دفتر نوزا پک ضمن مشاهده نمونه این جعبه ها اقدام به ثبت سفارش این جعبه ها نمایید اما در روش نوین شما می توانید بدون مراجعه به دفتر نوژا پک به صورت اینترنتی اقدام به ثبت درخواست خود برای خرید این جعبه ها کنید لازم به ذکر می باشد بعد از ثبت سفارش شما برای خرید جعبه لمینتی درخواست شما برای ساخت این جعبه ها به مدت حداکثر دو هفته انجام می گیرد.

 

 

 

لیتوگرافی چیست

لیتوگرافی چیست

قبل از اینکه بخواهیم به این بپردازیم لیتوگرافی چیست بهتر است بدانید که  لیتوگرافی  در سال ۱۷۹۶ توسط نویسنده و بازیگر آلمانی آلویس سنفلدر به عنوان روشی ساده و مقرون به صرفه برای چاپ و انتشار آثار نمایشی برای اولین بار اختراع شد بهتر است بدانید که لیتوگرافی فرآیند چاپی است که از امتزاج ناپذیری گریس و آب برای ایجاد یک چاپ با کیفیت بالا استفاده می کند و می توان از آن برای چاپ متن یا آثار هنری روی کاغذ یا مواد مختلف دیگر استفاده کرد.

لیتوگرافی چیست

 

روش لیتوگرافی

در ابتدا هنگامی که لیتوگرافی برای اولین بار توسط آلویس سنفلدر در سال ۱۷۹۶ اختراع شد، فرآیند لیتوگرافی شامل استفاده از تصویری بود که با ماده ای مبتنی بر چربی مانند روغن، چربی یا موم بر روی سطح یک صفحه سنگ آهکی صاف کشیده شده بود. صفحه سنگ آهک با مخلوطی از اسید و صمغ عربی پردازش شد و بخش هایی از سنگ را که توسط تصویر کشیده شده در ماده ای بر پایه گریس پوشانده نشده بود، حکاکی کرد. سپس سنگ را مرطوب می‌کنید و نواحی حکاکی شده آب را در خود نگه می‌دارند و می‌توان از جوهر مبتنی بر روغن استفاده کرد. نواحی حکاکی شده که آب را در خود نگه می‌دارند، جوهر مبتنی بر روغن را دفع می‌کنند و در نتیجه جوهر فقط به قسمت‌هایی می‌چسبد که ماده مبتنی بر روغن روی آن کشیده شده است. در نهایت، جوهر را می توان به یک ورق کاغذ خالی که روی سنگ قرار داده شده منتقل کرد و تصویر چاپ شده را تولید کرد. با پیشرفت تکنولوژی مدرن، این تکنیک چاپ در طول سالیان متمادی تغییر کرده و تکامل یافته است، اگرچه روش اصلی هنوز گهگاه در برخی از برنامه‌های چاپ هنری زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

اما چرا آلویس سنفلدر لیتوگرافی  را اختراع کرد ؟ او برای  کاهش هزینه های انتشار خود  فرآیند لیتوگرافی را اختراع کرد. سنفلدر شروع به ایجاد حکاکی های مسی خود کرد، اما به سرعت متوجه شد که این یک فرآیند بسیار دشوار و زمان بر است. برای تمرین به عنوان لیتوگراف، او شروع به حکاکی بر روی تخته های سنگ آهک باواریا کرد، اگرچه متوجه شد که به مایعی نیاز دارد که بتوان از آن برای اصلاح اشتباهات مکرر خود استفاده کرد. مخلوطی متشکل از موم، صابون و چند مایع دیگر را وارد کنید که در نتیجه دو ماده سنگ آهک و این مخلوط روغنی دو ماده اصلی در تکنیک چاپ لیتوگرافی هستند. Senefelder به طور تصادفی با این فرآیند شیمیایی، معروف به اصل لیتوگرافی، به سادگی با آزمایش فرآیند حکاکی خود و یادگیری نحوه رفع اشتباهاتی که حکاکی می کرد، برخورد کرد. سنفلدر در ادامه زندگی خود را وقف فرآیند لیتوگرافی کرد.

 

سیر تکاملی چاپ لیتوگرافی چگونه بود

مانند بسیاری از قسمت های تولید جعبه سازی و کارتن سازی فرآیند چاپ لیتوگرافی با تغییرات تکنولوژی در طول سال ها سازگار شده است و به فرآیند بسیار کارآمدتری تبدیل شده است و آن را به فرآیند چاپ ایده آل برای پروژه های چاپ طولانی مانند مجلات، کتاب ها، پوسترها و موارد دیگر تبدیل کرده است.

 

لیتوگرافی صفحه اصلی

تنها تفاوت بین لیتوگرافی سنگی اصلی و لیتوگرافی صفحه اصلی در متریال استفاده شده است. با لیتوگرافی صفحه اصلی، هنرمند بر روی آلومینیوم به جای سنگ آهک طراحی می کند. این فرآیند برای هنرمندان آسان‌تر است زیرا مواد آنقدر سنگین نیستند. سنگ‌های لیتو می‌توانند بسیار سنگین باشند و جابه‌جایی آن‌ها دشوار باشد، همچنین منبع آن سخت‌تر است.

 

تکثیر لیتوگرافی

تکثیر لیتوگرافی کپی یک اثر هنری است. در این فرآیند، یک عکس از اثر هنری گرفته می شود و برای ایجاد کپی های بیشتری از آن استفاده می شود. این تصاویر مستقیماً بر روی سنگ لیتو کشیده نشده اند، توسط هنرمند اصلی خلق نشده اند و آثار هنری اصلی نیستند. در عوض، آنها راه های مقرون به صرفه ای برای به اشتراک گذاری آسان و گسترده یک تصویر هستند.

 

لیتوگرافی افست

روش لیتوگرافی افست که به آن چاپ افست نیز گفته می شود، توسط جان استراتر در سال ۱۸۵۳ ثبت اختراع شد و اگرچه بلافاصله شروع به کار نکرد، اما در نهایت به روش استاندارد برای ایجاد مقادیر زیادی از مواد چاپی با کیفیت بالا مانند روزنامه ها، مجلات تبدیل شد. و پوسترها به دلیل انعطاف پذیری با متریال های مختلف. لیتوگرافی افست با روش اصلی لیتوگرافی متفاوت است و به جای اینکه با دست بر روی سطح صفحه فلزی کشیده شود، لیتوگرافی افست با استفاده از دستگاه چاپ ساخته می شود. ناحیه تصویر بر روی یک استوانه لاستیکی چاپ می‌شود که تصویر را روی کاغذ و دیگر موادی که فرآیند صفحه فلزی اجازه نمی‌دهد، مانند پارچه، چوب، قلع و موارد دیگر، “تغییر” می‌کند. لیتوگرافی افست به یک فرآیند مقرون به صرفه و آسان تبدیل شده است که به طور مداوم منجر به مواد چاپی با کیفیت بالا می شود. بر خلاف برخی از فرآیندهای چاپ، فرآیند لیتوگرافی امکان ساخت هزاران کپی را بدون آسیب رساندن به تصویر فراهم می کند. سایر فرآیندهای چاپ که از موادی مانند بلوک های چوبی استفاده می کنند، با گذشت زمان و با فرسوده شدن مواد در اثر استفاده، کیفیت آنها بدتر می شود

.

زمان استفاده از روش چاپ لیتوگرافی افست

اگرچه لیتوگرافی افست یکی از محبوب ترین فرآیندهای چاپ است، اما همیشه انتخاب درستی نیست. با توجه به زمان بر بودن فرآیند راه اندازی برای چاپ هنر لیتوگرافی افست، این روش بشقاب چاپی برای پروژه های چاپ با حجم بالا بهترین استفاده را دارد، زیرا هر چه بیشتر چاپ کنید، هزینه کمتری پرداخت می کنید، زیرا قسمت عمده ای از هزینه در راه اندازی است.

در این مقاله و در ادامه قصد داریم توضیحاتی کامل در مورد چاپ افست ارائه نماییم. اگر نیاز به این نوع از چاپ و دریافت اطلاعات بیشتری در مورد آن دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بوده و در پایان چنانچه سوالاتی برایتان پیش آمد که پاسخی برای آن در متن نیافتید می توانید از طریق شماره های موجود در وب سایت مجموعه نوژا پک سوالات خود را با کارشناسان مجموعه عنوان نموده..تا کارشناسان کار آزموده ضمن برقراری ارتباط همچنین همکاری لازم را جهت رفع نیازهای شما و انتقال اطلاعات لازم جهت تصمیم‌گیری آگاهانه به شما ارائه نمایند. از آنجا که این محصول در مجموعه ما به صورت حضوری و اینترنتی به مشتریان عرضه می شود و رویکردی این مجموعه مبتنی بر مشتری مداری و پاسخگویی به سوالات مشتری می باشد به همین دلیل کادر ما به صورت شبانه روزی در تلاش است تا خدمات خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان خود ارائه نمایید.

چاپ افست چیست؟

چاپ افست که به آن لیتوگرافی افست نیز گفته می شود. یک تکنیک ماشین چاپ است که روشی برای چاپ تولید انبوه مورد استفاده قرار می گیرد فناوری چاپ افست از صفحاتی استفاده می‌کند که معمولاً از آلومینیوم ساخته شده‌اند و برای انتقال تصویر روی یک غلتک لاستیکی و سپس چرخاندن آن تصویر روی یک ورق کاغذ استفاده می‌شود .در این رسانه چاپی معمولاً کاغذ در تماس مستقیم با صفحات فلزی قرار نمی گیرد. این باعث افزایش طول عمر صفحات می شود. علاوه بر این لاستیک منعطف به آسانی با سطح رسانه چاپی مطابقت دارد و این امکان را می دهد که فرآیند به طور موثر بر روی رسانه های با سطح ناهموار مانند بوم، پارچه یا چوب استفاده شود. مزیت اصلی چاپ افست کیفیت تصویر بالا و ثابت آن است. چاپ افست بهترین انتخاب در صورت نیاز به مقادیر بیشتر است و تولید رنگ دقیق و چاپ حرفه‌ای واضح و تمیز را ارائه می‌دهد. این چاپ معمولاً برای تولید انبوه مانند چاپ مقادیر زیادی روزنامه، بروشور، لوازم التحریر، مجلات و البته جعبه استفاده می شود.این فرآیند به دلیل کیفیت بالا، ارزان بودن و نتایج ثابت برای تولید چاپ در مقیاس کوچک، متوسط و بزرگ به همان اندازه کارآمد است.

چاپ افست چیست؟

انواع چاپ افست

چاپ افست تحت وب

توجه: لیتوگرافی افست وب بیشتر در چاپ روزنامه و جعبه دیده می شود.

در این فرآیند رول های کاغذ به طور مداوم از طریق پرس تغذیه می شوند و می توانند بیش از ۵۰۰۰ ماده چاپی تولید کنند.سپس کاغذ بریده می شود که این کار نیز بخشی از پرس است تا ورق های یکسان ایجاد شود. دستگاه های چاپ افست تحت وب می توانند بیش از ۳۰۰۰ کاغذ در دقیقه تولید کنند که به ۸۰۰۰۰ ورق یکسان در ساعت تبدیل می شود.این گزینه برای سازمان هایی که نیاز به تولید مقادیر زیادی با سرعت سریع دارند و رعایت ضرب الاجل های تنگاتنگ روشی ایده آل است.

چاپ افست ورق

بر خلاف وب روش لیتوگرافی افست با تغذیه ورق مقادیر کمتری تولید می کند زیرا ورق های کاغذ به صورت جداگانه تغذیه می شوند. اما با این وجود این روش هنوز هم در مقایسه با سایر عملیات های چاپ موجود یک گزینه چاپ سریع محسوب می شود. چاپ با ورق می تواند بین ۱۲۰۰۰ برگ تا ۲۴۰۰۰ برگ در ساعت چاپ کند.با پیشرفت و  مدرن‌سازی در طول سال ها سرعت تغذیه ورق نیز بهبود یافته است که به آن اجازه می‌دهد تا عملکردهای مشابهی با پرس تحت وب داشته باشد.

فرآیند چاپ افست

فرآیند پیش از چاپ

آماده‌سازی یک جعبه قبل از چاپ کردن گامی حیاتی برای تولید یک اثر دقیق چاپی است. یکی از اشتباهات رایج طراحان در هنگام آماده سازی جعبه تبدیل نکردن اثر خود از RBG به CMYK است.بهترین راه برای اطمینان از اینکه فایل ها را به درستی آماده می کنید تماس و مشورت با کارشناسان محصولات شرکت بسته بندی یا چاپی است که با آن کار می کنید.این کارشناسان می توانند مشاوره تخصصی در زمینه آماده سازی جعبه شما برای چاپ ارائه دهند.

فرآیند چاپ افست

  • ابتدا تصویر متن یا گرافیک ها به صورت متوالی روی یک صفحه لایه بندی می شوند.در این مرحله که معمولا یک ورق فلز است و یا ممکن است از کاغذ یا پلی استر نیز استفاده شود.
  • برای انجام رویداد اصلی چاپ افست صفحه به یک غلتک یا سیلندر لاستیکی منتقل می‌شود. در صورتی تمایل به چاپ دو طرف کاغذ دو صفحه در این فرآیند نقش دارند.
  • سپس غلتک کاغذ را وارد پرس می کند. سیلندر که از لاستیک ساخته شده است حاوی جوهر برای مهر طراحی جعبه شما یا  چاپ روی کاغذ برای ایجاد خروجی و کیفیت رنگ با کیفیت بالا است.

مزایای چاپ افست

  • کیفیت بالا و رنگ واقعی: از آنجایی که Offset از جوهر به جای تونر که در چاپ دیجیتال کاربرد دارد استفاده می کند، نتیجه چاپ بسیار غنی تر و واضح تر نسبت به چاپ دیجیتال دارد.
  • هزینه کم: چاپ با حجم متوسط ​​تا زیاد بهتر است با چاپ افست استفاده شود. هر چه مقادیر بیشتری تولید شود هزینه هر واحد ارزان تر می شود.
  • سریع و کارآمد: فید وب می تواند بیش از ۸۰۰۰۰ نسخه از مواد چاپی تولید کند و در عین حال آنها را با کیفیت بالا تولید کند.
  • انعطاف پذیر و پویا: چاپ افست بر روی طیف گسترده ای از مواد از جمله کاغذ، مقوا، چوب، چرم و پلاستیک استفاده می شود و در عین حال راه حل هایی را برای پرداخت های خاص و سایر درخواست های طراحی ارائه می دهد.
  • جوهرهای سفارشی خاص: مانند رنگ های متالیک و پنتون در دسترس هستند

معایب چاپ افست

  • این نوع از چاپ برای مقدار با تیراژ پایین مقرون به صرفه نمی‌باشد.
  • زمانی که مسئول دستگاه اطلاعات را برای دستگاه چاپ تعریف می‌کند و دستگاه شروع به کار می کند دیگر امکان تغییر اطلاعات وجود نداره و تا پایان کار چاپ اطلاعات اولیه به همان صورت چاپ می‌شود.
  • به دلیل نیاز به تهیه‌ی زینک و پلیت عمل چاپ زمان بر خواهد بود.

چاپ دیجیتال چیست؟

چاپ دیجیتال از صفحات به روش افست استفاده نمی کند اما در عوض از گزینه هایی مانند تونر مانند چاپگرهای لیزری یا چاپگرهای بزرگتر که از جوهر مایع تغذیه می شود استفاده می کند.

مزایای چاپ دیجیتال

  • هزینه های کم راه اندازی برای دوره های کوتاه مدت
  • چاپ فقط به میزان مورد نیاز
  • حداقل مقادیر به اندازه ۱، ۲۰ یا ۵۰ قطعه
  • چاپ دیجیتال سیاه ، سفید و ارزان قیمت
  • قابلیت داده های متغیر نام، آدرس، کد یا شماره گذاری را می توان به راحتی انجام داد
  • فناوری بهبود یافته کیفیت دیجیتال را برای استفاده های بیشتر قابل قبول کرده است

چاپ دیجیتال یا چاپ افست؟

چاپ دیجیتال در صورت نیاز برای مقادیر کمتر کاربرد دارد.مثلا برای تعداد ۲۰ تا ۱۰۰ نمونه کار یکی دیگر از مزایای چاپ دیجیتال قابلیت داده های متغیر آن است. زمانی که هر قطعه نیاز به کد، نام یا آدرس منحصر به فردی دارد،چاپ دیجیتال تنها راه حل است. چاپ افست نمی تواند این نیاز را برآورده کند. در حالی که چاپ افست یک روش فوق العاده برای تولید پروژه های چاپی با ظاهر عالی است، بسیاری از مشاغل یا افراد به تعداد چاپ های بزرگ ۵۰۰ یا بیشتر نیاز ندارند و بهترین راه حل چاپ دیجیتال است.

 

کدام  روش چاپ برای پروژه بعدی من مناسب است؟

 

کدام  روش چاپ برای پروژه بعدی من مناسب است؟

افست و دیجیتال هر دو روش های چاپ مفیدی هستند. هر کدام بسته به نیاز پروژه شما دارای مزایای خاصی هستند. هنگامی که به تعداد پروژه‌های بزرگ‌تر مثلا صدها یا هزاران نیاز دارید، یا از رنگ پانتون خاص و برند محور استفاده می‌کنید چاپ افست تنها راه ممکن است. همچنین می توانید از انواع بسیار گسترده تری از کاغذهای سفارشی و جوهرهای مخصوص مانند جوهرهای فلزی یا فلورسنت در فرآیند افست استفاده کنید.
اگر پروژه شما کمتر از ۱۰۰ یا نیاز به آدرس یا اطلاعات فردی مورد نیاز است دیجیتال راه حل شماست. بهترین بخش این است که به عنوان یک کسب و کار نیازهای شما می تواند با هر یک از این انتخاب ها برآورده شود و سطح بالای کیفیت به این معنی است که شما یک محصول چاپی دریافت می کنید که پروژه شما را عالی جلوه می دهد

قیمت چاپ افست

اگر به دنبال استعلام قیمت  چاپ افست هستید قیمت این نوع چاپ بستگی به یک سری از وپژگی ها مانند مقوا ، تیراژ و … متفاوت می باشد در صورتی که نیازمند به این نوع از چاپ برای پروژه خود هستید می تواند با کارشناسان ما در مجموعه نوژا پک در تماس بوده تا با دریافت اطلاعات مربوطه به پروژه شما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند و یا در صورت نیاز به راهنمایی همکاری لازم را به شما ارائه نمایند.

جعبه خشکبار یا جعبه آجیل و خشکبار یکی دیگز از انواع جعبه هایی می باشد که توسط شرکت های مختلفی که در زمینه ساخت کارتن و جبه در حال فعالیت کی باشند به صورت تخصصی ساخته می شود گروه نوژا پک نیز به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده جعبه مقوایی در زمینه تولید جعبه خشکبار در حال فعالیت می باشد اگر شما نیز به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده خشکبار می باشد و می خواهید محصولات خشکباری خود را بسته بندی نمایید می توانید سفارش این نوع از جعبه ها را به ما بسپارید تا در اسرع وقت به صورت مناسب تولید این جعبه ها را برای شما انجام دهید در ادامه بخشی از توضیحات در مورد جعبه خشکبار برای شما آورده شده است اگر نیازمند این اطلاعات می باشید می توانید تا انتهای این راهنمای خرید جعبه آجیل و خشکبار با ما همراه باشید و در صورت هر گونه سوال نیز با استفاده از فرم انتهایی این راهنمای خرید سوال خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود

جعبه خشکبار

 

طراحی جعبه خشکبار

جعبه آجیل و خشکبار با توجه به اینکه می تواند جنبه صادراتی به خود بگیرد نیازمند بسته بندی لوکس می باشد امروزه دستگاه های ساخت و تولید جعبه به گونه ای پیشرفت داشته اند که می تواند برای شما هر نوع طرحی را برای ساخت جعبه امکان پذیر کند . شما برای ساخت و تولید جعبه آجیل و خشکبار می توانید درخواست خود را در قالب یک تصویر به ما بدهید تا در کوتاهترین زمان ممکن فراتر از باور شما این جعبه ها را ساخته و در اختیار شما قرار دهیم برای ساخت این جعبه ها می توان از ورق های مقوایی در کنار طلق استفاده نمود دقیقا شبیه به بیشتر جعبه هایی که برای ساخت جعبه آجیل و خشکبار در نظر گرفته می شود این جعبه ها با توجه به اینکه بخشی از آنها شفاف می باشد امکان مشاهده محصول داخل جعبه را به مشتری می دهد و این می تواند بسیار مفید برای انتخاب مشتری باشد

 

چاپ جعبه خشکبار و آجیل

دستگاه های چاپ جعبه و مقوا نیز امروزه با پیشرفت های قابل قبولی همراه بوده اند و به شما این امکان را می دهند تا هر طرح و نقشه و محتوایی نوشتاری را روی جعبه و کارتن انجام دهید معمولا چاپ کارتن و جعبه توسط دو دستگاه چاپ افست و چاپ فلکسو انجام می گیرند که هر کدام از آنها دارای ویژگی های مختلفی می باشند و می توانند به شما ویژگی هایی چاپی مناسبی را ارائه دهند شما می توانید در رنگ های مختلف هر نوع لوگویی یا طرحی را با استفاده از این دستگاه های چاپ در مدت زمان اندکی با بالاترین کیفیت انجام دهید .

جعبه آجیل

 

پرفروش ترین جعبه های خشکبار

  • جعبه بادام
  • جعبه گردو
  • جعبه آجیل
  • جعبه فندق
  • جعبه پسته
  • و…

 

 

قیمت خرید جعبه خشکبار

به طور کلی قیمت یک جعبه فارغ از اینکه جعبه برای چه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از مهمترین این فاکتورها می توان به تعداد ، نوع مقوا ، نوع چاپ اشاره کرد در صورتی که قصد خرید جعبه خشکبار را دارید و می خواهید استعلام قیمت این جعبه ها را به دست آورید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند لازم به ذکر می باشد که بدانید فروش این نوع از جعبه ها نیز به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان پذر می باشد این به این معنی می باشد شما می توانید به صورت اینترنتی هر نقطه از کشور سفارش خود را برای ساخت جعبه خشکبار انجام دهید تا در اسرع وقت برای شما ساخت این جعبه ها انجام گیرد.

کارتن ۵ لایه چیست؟

کارتن‌ها از لایه‌های مختلف کاغذی تشکیل شده‌اند که ساختاری پایدار با شکلی واضح (عمدتا به شکل جعبه) ایجاد می‌کنند که از کالاها در فرآیند حمل و نقل و محافظت می‌کنند. ۳ نوع اصلی از جعبه های کارتن وجود دارد: کارتن ۳ لایه، کارتن ۵ لایه، کارتن ۷ لایه. یکی از پرکاربردترین انواع کارتن ۵ لایه می باشد. کارتن ۵ لایه نوعی کارتن است که از ۵ لایه کاغذ کارتن تشکیل شده است. این جعبه ها اغلب برای حمل کالاهای با وزن ۱۲ کیلوگرم تا ۱۸ کیلوگرم استفاده می شوند. بستگی به اندازه و شکل جعبه دارد. کارتن های ۵ لایه اغلب برای بسته بندی کالاها، اثاثیه، ماشین آلات و … که بزرگ و سنگین هستند استفاده می شود.

کارتن پنج لایه

 

ساختار کارتن ۵ لایه

کارتن ۵ لایه شامل: ۲ لایه کاغذ موج سینوسی، ۲ لایه کاغذ خارجی و ۱ لایه کاغذ صاف در بین ۲ لایه کاغذ موجدار،ویژگی خاص این ۵ لایه کاغذ این است که در هم آمیخته شده اند تا ترکیبی فشرده ایجاد کنند.

لایه بیرونی

این بیرونی ترین لایه کارتن است. بنابراین نوع کاغذ استفاده شده برای این لایه بهترین خواهد بود. می تواند کاغذ سفید، کاغذ زرد، کاغذ قهوه ای باشد. نه تنها زیبایی شناسی را تضمین می کند، بلکه چاپ جعبه را آسان تر می کند.

لایه دوم

این لایه ای است که وظیفه اتصال ۲ لایه موج را به یکدیگر دارد. بنابراین کاغذ مورد استفاده برای این لایه، کاغذ نرم و سختی است. زیرا به نیروی زیادی نیاز ندارد.

۲ لایه موجدار

۱ لایه بین لایه زیرین و لایه میانی تشکیل شده است. لایه موجدار به عنوان یک لایه باربر برای کمک به جلوگیری از ضربه عمل می کند.

لایه پایینی

این لایه در تماس مستقیم با کالا است. بنابراین معمولاً نرم است و خاصیت ارتجاعی خوبی دارد. کاغذ مورد استفاده در این لایه معمولا کاغذ معمولی است.باید به صورتی باشد که از ترک خوردگی داخل جعبه جلوگیری شود

 

 

مزایای کارتن ۵ لایه

  • برای نگهداری کالاهای نسبتا سنگین استفاده می شود..
  • صرفه جویی در تلاش انسان هنگام حمل کالاهای حجیم و سنگین.
  • طیف گسترده ای از اندازه ها و طرح ها متناسب با اهداف مختلف.
  • جعبه از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است. می تواند بارها مورد استفاده مجدد قرار گیرد.
  • انعطاف پذیری در نگه داشتن اجسام سنگین و بزرگ
  • تحمل وزن تا ۲۰ کیلوگرم
  • ماندگاری بالا
  • فضای مناسب
  • قیمت مناسب نسبت به جعبه های چوبی وآهنی
  • مناسب برای جابجایی و نگهداری اجسام بزرگ
  • مناسب برای ساخت کارتن های بزرگ

 

کاربرد جعبه کارتن ۵ لایه

  • کارتن ۵ لایه برای مبلمان چوبی
  • کارتن ۵ لایه محصولات کشاورزی
  • کارتن ۵ لایه مواد غذایی
  • کارتن غذاهای دریایی ۵ لایه
  • کارتن ۵لایه جهت صادرات و واردات

 

 

چاپ کارتن ۵لایه

کارتن ۵لایه به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد. چاپ کارتن روی آن بسیار تمیز انجام میشود که اصطلاحا به آن چاپ مستقیم روی کارتن میگویند.که ما قابلیت چاپ ۴ رنگ بر روی کارتن را میتوانیم ارائه دهیم . چاپ دیگری که میتوان بر روی کارتن انجام داد چاپ افست میباشد که اصطلاحا به آن کارتن لمینتی ۵ لایه میباشد .قیمت آن نسبت به چاپ روی کارتن بیشتر میباشد. ولی به دلیل روکش نازک مقوا بر روی کارتن ۵لایه از کیفیت و استقامت بالایی بر خوردار است.اگر به دنبال یه کارتن با کیفیت با چاپ زیبا واستقامت بالا هستین میتوانید از کارتن های ۵ لایه لمینتی استفاده کنید.ما به عنوان یک تولید کننده می توانیم نیازهای شما را در صنعت جعبه سازی و کارتن سازی برطرف کنیم.

 

 

قیمت کارتن ۵ لایه

قیمت کارتن ۵ لایه به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله عواملی که بر روی قیمت کارتن ۵لایه تاثیر گذار است.وزن محصول است ما طبق وزن محصول ونیاز شما جنس کارتن ۵لایه را انتخاب میکنیم هر چه از ترکیب کاغذ ۵لا کاهش بدهیم مسلمن قیمت آن کاهش میابد.پس کارتن ۵لایه را میتوان در انواع ترکیب ها تولید کرد وقیمت آن را به حداقل رساند.دلیل دیگری که میتواند بر روی قیمت کارتن ۵لایه تاثیر بگذارد سایز جعبه میباشد گاهی اجسام کوچک هستن ولی وزن بالایی دارند به همین دلیل نمیتوان یک ۵ لای قوی لحاظ کنیم چون کارتن ۵لایه در ابعاد کوچک میتواند شکننده باشد از این رو در بین لایه های آن از کاغذ ایرانی استفاده میکنیم تا هم ۵ لا نرم شود .هم قیمت آن کاهش یابد. برای اطلاع بیشتر از قیمت کارتن ۵لایه با همکاران ما در شماره های مندرج در سایت در تماس باشید.

جعبه آماده اشاره به نوعی از جعبه دارد که قبل از سفارش شما ساخته شده است و شما می توانید حسب نیاز خود آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید همانگونه که می دانید جعبه و کارتن در بسته بندی محصولات و کالا ها بسیار مورد استفاده قرار می کیرند از این رو با توجه به نیاز برخی از سایز های جعبه ها به صورت حاضری در بازار ساخته می شود و شما می توایند بدون معطلی نسبت به خرید این جعبه ها و کارتن ها اقدام نمایید در ادامه ما قصد داریم به صورت کامل در مورد جعبه آماده و کارتن آماده اطلاعاتی را برای شما قرار دهیم در صورتی که نیاز به این نوع از جعبه ها دارید می توانید با ما در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند.

 

جعبه آماده

 

جعبه آماده چیست ؟

جعبه هایی می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته شده است و شما می توانید بدون اینکه معطل فرایند ساخت جعبه شوید این جعبه ها را خریداری نمایید و استفاده نمایید امروزه شرکت های مختلفی در زمینه فروش کارتن آماده در حال فعالیت می باشند که یکی از این شرکت ها نیز نوژا پک می باشد شما می توایند جهت خرید و مشاوره در مورد این نوع از جعبه ها با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل اطلاعات جعبه آماده را در اختیار شما قرار دهند.

 

 

سایز جعبه آماده

سایز کارتن آماده بسیار محدود می باشد و شرکت های مختلف ممکن است تنها چند سایز از این جعبه ها را داشته باشند دلیل آن نیز این می باشد که جعبه ها در بازار انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشند شما می توانید با توجه به کالای خود از شرکت های مختلف استعلام ابعاد و اندازه جعبه های موجود را بگیرید البته این را به خاطر داشته باشد در برخی از موارد شما ممکن است جعبه و کارتنی هم سایز با محصول و کالای خود یافت نکنید که بهترین راه برای رسیدن به نیاز خود انتخاب یک جعبه آماده با سایز تقریبی می باشد .

 

آیا جعبه آماده دارای طرح و نقشه می باشد ؟

همانگونه که اشاره شد جعبه آماده معمولا برای مصارف مختلفی استفاده می شود و ممکن است افراد مختلف حسب نیاز خود برای بسته بندی کالا های مختلف از آن استفاده نمایید به همین خاطر ما روی جعبه ها از طرح و نقشه و چاپ خاصی استفاده نکردیم دلیل آن نیز این می باشد که این طرح و نقشه می تواند باعث محدود شدن نیاز مشتری شود در صورتی که نیاز به طرح و رنگ خاصی برای بسته بندی کالای خود می باشید بهترین روش این است که جعبه با ابعاد سفارسی را سفارش دهید که فرایند آن نیز طولانی می باشد و حداقل به دو هفته زمان نیاز دارد

 

حداقل تعدار سفارش جعبه آماده چقدر می باشد ؟

شما می توانید از ۵ عدد به بالا این جعبه ها را سفارش دهید همانگونه که گفته شد کارتن آماده از قبل ساخته شده است و در مکانی نگه داری می شود و می تواند به صورت کلی و جزئی نیز به فروش برسد . در صورتی که نیاز به تعداد زیاد از جعبه ها دارید ممکن است شرکت های ارائه دهنده میزان درخواستی شما را نداشته باشند که برای ساخت آن نیز ممکن است مدتی معطل شوید تا جعبه براساس نیاز شما ساخته و تحویل داده شود

 

قیمت جعبه آماده چقدر می باشد ؟

قیمت کارتن آماده به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد البته به خاطر داشته باشد که قیمت کارتن و جعبه لا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از مهمترین این فاکتورها می توان به ابعاد و اندازه ، نوع ورق ، طرح و نقشه و… اشاره کرد در صورتی که نیاز به استعلام قیمت جعبه اماده دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاارن ما اطلاعات قیمتی این جعبه ها را در اختیار شما قرار دهند

 

 

چگونگی خرید کارتن آماده

در صورت نیاز به خرید جعبه آماده و کارتن آماده شما می توانید از دو روش استفاده نمایید در روش معمولی شما می توانید با مراجعه به دفتر نوژا پک نسبت به خرید این جعبه ها اقدام نمایید اما در روش جدید شما می توایند با استفاده از خرید اینترنتی اقدام به خرید این جعبه ها کنید لازم به ذکر می باشد بعد از خرید شما حداکثر ۱۲ ساعت کاری این جعبه ها در اختیار شما قرار خواهند گرفت لازم به ذکر می باشد قبل از مراجعه حصوری برای خرید جعبه آماده با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا موجودی برای خرید این جعبه ها بررسی شود

اسپات چیست؟

اسپات،رنگ هایی هستن که به صورت ساختگی و آماده در برج های دستگاه چاپ ریخته میشوند.کیفیت این رنگ ها بالاست وترکیبی از۴ رنگ اصلی نیستن برای همین ترام ندارند.کیفیت بالای این رنگ ها هزینه بالاتری برای چاپ نسبت به رنگهای چهار رنگ طلب میکند.

 

نکات مهمی که درباره این رنگها باید بدانید!

رنگ های ساختگی یا اسپات توسط چاپخانه با ترکیب چند ساخته میشود.یا به صورت آماده خریداری میشودند که حالت دوممطلوب تر است.شرکت پنتون،یک مجموعه معروف میباشدکه رنگ های اسپات وساختگی را با کیفیت بسیار بالایی در خلوص ومواد اولیه،تولید میشود.رنگ های اسپات را نباید اورپرینت کرد چون کیفیت رنگ کاهش پیدا میکند.در ضمن این رنگ ها ترام ندارند وتخت هستند وبرای کارهایی که چاپ یکنواخت و یکدست لازمه خیلی خوب جواب میدن

رنگ پنتون چیست؟

پنتون یک شرکت معتبر آمریکایی استکه در زمینه رنگ فعالیت میکند.این شرکت علاوه برتعریف رنگ های سال،کمک به استاندارد سازی رنگ،تعریف دستگاههای مختلف رنگ،کتاب رنگ مناسب برای طراحان وهنرمندان به وجود می آورد.در سال ۱۹۸۶ میلادی شرکت پنتون فعایت خودش را به عنوانانستیتو رنگ پنتون گسترش میدهد.وبه همکاری با شرکت های مختلف برای ایجاد رنگ استانداردمی پردازد۲ سال بعد یعنی ۱۹۸۸ پنتون اولین مجموعه رنگی خودش برای پارچه هم تولید میکند

 

تاثیر رنگ در بازاریابی

اگر سند رنگی یکسانی را روی دو چاپگر مختلف چاپ کنید، مثلاً در خانه و محل کار، ممکن است تفاوت رنگی در این دو نسخه مشاهده کنید؟ تنوع رنگی یکسان اغلب یک مشکل بزرگ برای چاپگرها یا تولیدکنندگان بسته بندی است. دستیابی به رنگ ثابت در بسته بندی یا سایر مواد بازاریابی چاپی از پروژه ای به پروژه دیگر می تواند یک مبارزه دائمی باشد.اگر در بسته بندی دسته ای به دسته دیگر متفاوت باشد.اعتماد مصرف کننده را کاهش میدهد.واین سوال را در ذهن مشتری ایجاد میکندکه ممکن است جنس تقلبی باشد واز خریدن آن صرف نظر کند .چاپ یک تجارت دشوار است .چاپ یک هنر است. چشم انسان می تواند تغییرات بسیار ظریف رنگ را با مقایسه ای کنار هم تشخیص دهد.
چگونه یک شرکت می تواند اطمینان حاصل کند که رنگ آنها با هر بار چاپ بسته بندی مطابقت دارد؟

 

چند راه وجود دارد.

یکی از راه ها این است که از یک شرکت جوهر استفاده کنید تا یک رنگ سفارشی برای شما ایجاد کند..
راه دیگر برای بدست آوردن رنگ ثابت، استفاده از کاغذ درجه یک است.
مسلما بهترین و ساده ترین راه برای دستیابی به رنگ ثابت در بسته بندی، و همچنین سایر مواد بازاریابی شما، استفاده از رنگ پنتون است.

تصور کنید که برای بسته بندی محصول خود اثر هنری دارید که به یک سازنده بسته بندی جدید می روید. برای سال ها آرم شما طلایی و بنفش خاصی است. هزاران تنوع رنگ طلایی و بنفش وجود دارد، بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که شرکت جدید رنگ مناسب را چاپ می کند؟ از این رو ما به عنوان تجربه در این زمینه رنگ پنتون را پیشنهاد میدهم.که با هر چاپ رنگ شما ثابت بمانداستفاده از رنگ‌های پنتون تضمین می‌کند که رنگی را که انتظار دارید از یک پروژه چاپ جدید دریافت کنید.رنگ های پنتون به صورت کتابچه در اختیار چاپخانه ها قرار دارد مشتریان میتوانند با مراجعه به این کتابچه کد رنگ خود را بدست بیاورند .وهویت بصری محصول خود را در بازار حفظ کنند.

 

نحوه انتخاب رنگ در بسته بندی

چطوری انتخاب رنگ کنیم؟آیا هر رنگی مناسبه؟انتخاب رنگیک موضوعی هست که هم تکنیک لازمه هم روانشناسی لازمه هر رنگی در جایی مناسبه رنگ بر تصمیم خرید ما، درک سلیقه و حتی احساس ما نسبت به یک برند تاثیر می گذارد. ما اشیاء را از روی ظاهر آنها ارزیابی می کنیم و رنگ آنها بخش اساسی این امر است. به عنوان مثال، ما تصمیمات خرید فوری می گیریم، برند را از روی رنگ روی بسته بندی تشخیص می دهیم یا طعم یا تازگی غذا را بر اساس رنگ درک می کنیم بنابراین، ثبات رنگ نه تنها برای یکپارچگی محصول، بلکه برای شهرت و هویت برند نیز ضروری است

 

آیا علاقه مندید که رنگ های برند محصول خود را با ما چاپ کنید؟

از آنجایی که رنگ نقش مهمی در تصمیم خرید مصرف کننده ایفا می کند، تولیدکنندگان نمی توانند این جزئیات را نادیده بگیرند. اجازه دهید متخصصان ما جهت طراحی روی بسته بندی محصول به شما کمک کنند.اگر هنوز تصمیم بر طراحی و محصول خود انجام نداده اید.میتوانید ۲۴ ساعته با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل در خصوص رنگ را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهند و در ضمن اگر بسته بندی نهایی شما تیراژ انبوه داشته باشد ما به صورت رایگان طراحی شما را انجام داده واقدامات لازم برای هر چه بهتر دیده شدن محصول شما انجام میدهیم .برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس های مندرج در سایت با ما در ارتباط باشید.ما به صورت انلاین در خدمت مشتریان گرامی هستیم.پس همین الان تماس بگیرید تا از راهنمایی ما برخوردار شوید

انجام جلسات با مشتری به بهترین شکل ممکن برای ایجاد بسته بندی حرفه ای و موفق و در عین حال ساده سازی کار بسیار مهم است.ما مجموعه ای از سوالات مفید را برای کمک به شما در مدیریت جلسه با مشتری آماده کرده ایم:

 

ویژگی های اصلی محصول چیست؟

نقطه شروع کار طراحی و طراحی شما برای بسته بندی جدید این است که از مشتری خود بخواهید تا ویژگی های اصلی محصول را به تفصیل توضیح دهد. جمع آوری تمام اطلاعات به صورت واضح و دقیق ، دید وسیع تری به شما می دهد و این امکان را برای شما فراهم می کند که بسته بندی مناسب محصول را طراحی کرده و نقاط قوت آن را برجسته کنید.

 

چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند؟

معمولاً مشتریان لیستی از ویژگی های محصول خود را ارائه می دهند. از مشتری خود بخواهید که با یک کلمه پاسخ دهد و به شما بگوید منحصر به فرد بودن محصول (یا مهمترین ویژگی آن) چیست. به عبارت دیگر ، سعی کنید بفهمید که یک خریدار به چه ویژگی هایی لازم دارد تا بتواند در بازار رقابت کند؟

 

قیمت فروش محصول چقدر است؟

شما و مشتری خود می توانید نسبت قیمت فروش محصول بودجه ای را که برای بسته بندی هزینه می شود ، تعیین کنید. هیچ قانون دقیقی وجود ندارد – به طور کلی ، هرچه هزینه محصول بیشتر باشد ، می توانید بیشتر روی بسته بندی آن سرمایه گذاری کنید تا محصول را ارتقا دهید و درک مشتری از ارزش آن را افزایش دهید.به عنوان مثال: اگر مشتری شما نمک معمولی می فروشد ، حداکثر بودجه ای که به بسته بندی محصول اختصاص می یابد بسیارکم است و در نتیجه ، انتخاب مواد محدود می شود. اگر از طرف دیگر ، این محصول یک کرم ضد پیری درجه یک با قیمت۱۰۰ هزار تومانی بوده و مخصوص مشتریان با تقاضا باشد ، مبلغ بالاتری به بسته بندی آن اختصاص داده می شود و به شما این امکان را می دهد که از مواد عالی استفاده کنید که می تواند بیشتر تقویت شود.

 

۴- مخاطب مورد نظر چیست؟

به عبارت دیگر: مشتری معمولی کیست؟ برای مثال ، اگر محصول موردنظر مخاطبان سخت گیر است که مایلند هزینه بیشتری برای داشتن یک محصول منحصر به فرد داشته باشند ، یا محصول موردنظر مخاطبان آگاه قیمت است که ترجیح می دهند در هزینه خود صرفه جویی کنند.شما باید نوع بسته بندی را بر اساس ویژگی های مخاطب مورد نظر و سایر گزینه های بازاریابی مرتبط با آن انتخاب کنید: نوع ارتباط ، قیمت و کانال های فروش (مغازه های کوچک ، سوپر مارکت ها ، بوتیک های منحصر به فرد). در حقیقت ، بسته بندی باید با مشتری معمولی تطبیق داده شود و با همه عناصر دیگر که به رسیدن به مخاطب مورد نظر کمک می کند کار کند.

 

۵- رقبا چه کسانی هستند؟

پس از جمع آوری تمام اطلاعات موجود در مورد محصول ، محصولات رقبا را نیز تجزیه و تحلیل کنید. این فعالیت می تواند بسیار مفید باشد زیرا به شما امکان می دهد درک کنید که رقبا چگونه خود را در بازار قرار می دهند و در نتیجه ، راهی برای متمایز کردن محصول مشتری خود و برجسته کردن آن با بسته بندی مناسب پیدا کنید.به عنوان مثال: معمولاً در صنعت لبنیات رنگ هایی مانند سفید ، آبی و سبز ترجیح داده می شوند ، زیرا حس طراوت را منتقل می کنند. چرا سعی نکنید این قانون نانوشته را تغییر دهید و رنگ ها و گرافیک های جدید و کم استفاده ای را برای جلب توجه مشتریان احتمالی پیشنهاد نکنید؟

 

آیا بسته بندی اولیه یا ثانویه است؟

اگر در بسته بندی صنایع غذایی کار می کنید ، بسیار مهم است که بپرسید بسته بندی اولیه یا ثانویه است. اگر بسته بندی اولیه است – یعنی در تماس مستقیم با محصول – مواد و تکمیل مورد استفاده باید با مقررات خاص مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال: مقوا ، چسب و جوهر باید برای تماس با غذا مناسب باشند.در این مورد ، می توانید از این ویژگی اضافی استفاده کنید تا به مشتری اطلاع دهید که بسته بندی از نظر غذایی ایمن است ، و این نشان می دهد که مارک تجاری به سلامت مصرف کننده توجه می کند.

 

آیا بسته بندی به صورت دستی پر می شود یا به صورت خودکار؟

اگر محصولات در یک کارخانه خودکار بسته بندی می شوند ، یک نسخه از دستورالعمل ماشین آلات مورد استفاده را درخواست کرده و بسته بندی را بر اساس مشخصات فنی طراحی کنید. اگر بسته بندی به صورت دستی پر شود ، آزادی بیشتری در طراحی خواهید داشت. در این مورد ، برای مثال ، می توانید یک بسته بندی با ته اتوماتیک را انتخاب کنید تا روند پر کردن دستی جعبه ها تسهیل شود.

 

ویژگی های فیزیکی محصول چیست: وزن ، اندازه ، شکل و بافت؟

انتخاب های سازه ای طراحی (مانند شکل ، ابعاد ، نوع مواد و وزن کاغذ) به ویژگی های فیزیکی محصول بستگی دارد. به عنوان مثال ، هنگام ایجاد بسته بندی برای یک بطری مشروب ، به خاطر داشته باشید که وزن بر روی محدوده محدودی متمرکز می شود و بنابراین پایین جعبه باید از نوع منقسم باشد تا وزن آن را تحمل کند. بطری اگر شما در حال طراحی بسته بندی برای یک محصول بزرگ ، مانند یک کیک بزرگ هستید ، یافتن راهی عملی برای کمک به حمل جعبه مهم خواهد بود.

 

 

نتیجه گیری

این فهرست سوالات به شما کمک می کند تا تمام اطلاعات مورد نیاز برای طراحی یک بسته بندی جدید و دستیابی به نتیجه بهتر را با بهینه سازی کار خود جمع آوری کنید.برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صورت انلاین با همکاران ما در ارتباط باشید.

مواد غذایی

وقتی صحبت از ذخیره سازی غذا می شود ، همه ما چیزی می خواهیم که از اقلام خوراکی ما در برابر هرگونه آسیب محافظت کند. چه چیزی را بسته بندی می کنید؟ چه سایزی است؟ آیا محصول شما یخ زده است یا تازه سرو می شود؟ اینها تنها برخی از مواردی است که باید در مورد آنها فکر کنید. مهم نیست که مشخصات محصول شما چیست ، قطعاً شما به جعبه های بسته بندی مواد غذایی با کیفیت ایمن مواد غذایی و ساختار مقاوم برای محافظت نیاز دارید. با کمک و راهنمایی ما ، می توانیم با هم همکاری کنیم تا راه حلی قوی و جذاب ایجاد کنیم که برای شما کارساز باشد. اگر به گزینه های بسیار بادوام احتیاج دارید ، ما جعبه های مواد غذایی مقوایی را ارائه می دهیم. وظیفه ما تولید نتایج مطلوب برای نام تجاری شما است.

مواد غذایی

مشخصات جعبه های سفارشی مواد غذایی ما

بسته های سفارشی بسته بندی مواد غذایی که ما ارائه می دهیم بسته به خواسته و دستورالعمل شما انواع و طرح های مختلفی دارد. جعبه های ما با استفاده از انواع مختلف پوشش ها تقویت می شوند. جعبه های سفارشی ما در برابرهوا بسته هستند که از مواد غذایی شما در برابر حملات قارچی و دیگر عوامل محیطی سخت محافظت می کند. این جعبه ها همچنین دارای پارتیشن در آنها هستند. چنین جعبه هایی سازگار با محیط زیست هستند و همچنین می توانند بازیافت شوند. ما تم ها و لوگوهای مختلفی را ارائه می دهیم که زیبایی آن را افزایش می دهد.

 

 

 

 

 

چگونه رنگ بسته بندی مواد غذایی بر رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد

بسته بندی ملموس ترین نمایانگر یک محصول یا نام تجاری برای مصرف کنندگان است و بنابراین یک ابزار اصلی فروش برای بازاریابان است ،طبق تحقیقات متخصصان بازاریابی ،مصرف کنندگان در مورد مشاهده محصول در کمتر از ۹۰ ثانیه انتخاب خود را فقط بر اساس رنگ انجام می دهند ، که می تواند به این دلیل باشد که رنگ ثبت می شود بسیار سریعتر از متن یا گرافیک پیچیده. به علاوه ، تقریبا ۸۵ درصد از مصرف کنندگان می گویند که رنگ عامل تعیین کننده هنگام خرید یک محصول خاص است. رنگهایی که برای بسته بندی خود انتخاب می کنید باید پیام ناخودآگاه مورد نظر را برای جذب بازار هدف شما نشان دهد و آنها را مجبور به انتخاب محصول شما کند. به عنوان مثال ، استفاده از رنگهای روشن برای کودکان جذاب خواهد بود ، در حالی که سایه های ملایم عموماً برای مصرف کنندگان مسن جذاب تر خواهد بود. برای انتخاب طرح های گرافیکی خود بر روی جعبه های مواد غذایی میتوانید با ما مشورت کنید.

 

 

 

 

 

تاثیر رنگ قرمز در بسته بندی مواد غذایی

قرمز یک رنگ قدرتمند است که برای تحریک بیننده شناخته شده است و در واقع می تواند تکانه های عصبی را افزایش داده و ضربان قلب را افزایش دهد. مشابه آنچه در هنگام گرسنگی اتفاق می افتد و مغز نورون ها را آزاد می کند ، قرمز اشتها را افزایش می دهد و واکنش فیزیکی را تحریک می کند. به همین دلیل است که رنگ قرمز در بازاریابی مواد غذایی رایج است و در اکثر بسته بندی محصولات غذایی یافت می شود. وقتی به غذای قرمز در مورد غذا فکر می کنیم ، به چیزهای رسیده یا شیرین مانند گوجه فرنگی ، توت فرنگی و آب نبات فکر می کنیم. این نشان می دهد که رنگ قرمز برای مارک هایی که می خواهند طعم شیرین را به تصویر بکشند انتخاب خوبی است.

 

تاثیر رنگ زرد در بسته بندی مواد غذایی

زرد سریع ترین رنگی است که مغز پردازش می کند و بنابراین معمولاً در جلب توجه خوب است. مانند رنگ قرمز ، رنگ زرد نیز محرک اشتها است و تمایل دارد که مردم را شاد و خوش بین کند در واقع مطالعات نشان می دهد که وقتی به رنگ زرد نگاه می کنید ، مغز ماده شیمیایی خوب ترشح می کند ، که می تواند برای ایجاد حس خوب در مصرف کنندگان در مورد خرید آنها مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از رنگ قرمز و زرد در کنار هم باعث ایجاد حس چشایی و تحریک اشتها می شود ، بنابراین می توانید درک کنید که چرا این رنگ یک انتخاب محبوب در صنعت فست فود است

 

 

تاثیر رنگ نارنجی در بسته بندی مواد غذایی

نارنجی به عنوان ترکیبی از قرمز و زرد ، اثرات مشابهی را ایجاد می کند و به طور طبیعی به عنوان رنگ اشتها آور به غذا به شمار می رود. این رنگ حس و احساسات را تحریک می کند که می تواند در خرید مشتری  موثر باشد . نارنجی رنگ جوانی است که اغلب به خلاقیت مربوط می شود ، رنگ نارنجی در جعبه های غذایی به عنوان رنگ مکمل شناخته می شود.

 

تاثیر رنگ ابی در بسته بندی مواد غذایی

آبی شاید در مورد غذا و نوشیدنی ناخوشایندترین رنگ باشد. رنگ آبی در غذاهای طبیعی تقریباً وجود ندارد و تصور آن ممکن است حتی برخی از ما را دور کند. به طور کلی ، رنگ آبی یکی از رنگهای مورد علاقه مردان و زنان است و بسیاری آن را با اعتماد ، صداقت و قابلیت اطمینان ارتباط می دهند. همچنین به معنی آب و طراوت است و بنابراین می تواند انتخاب خوبی برای محصولاتی مانند آب بطری ، شیر یا غذاهای دریایی باشد..

 

تاثیر رنگ سبز در بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی سبز رنگ نشان دهنده تازه بودن ، سالم بودن ، طبیعی بودن ، ارگانیک یا گیاهخواری بودن است و اکنون نمادی از سلامتی و رفاه است. در بازاریابی مواد غذایی ، اگر می خواهید بر مواد طبیعی یا مزایای سلامتی مرتبط تأکید یا ادعایی داشته باشید ، رنگ سبز بهترین انتخاب است. همچنین اغلب برای ترویج اینکه یک محصول به شیوه ای سازگار با محیط زیست و سازگار با محیط زیست تولید شده است استفاده می شود.

 

تاثیر رنگ سفید در بسته بندی مواد غذایی

هرچه رنگ بیشتری در بسته بندی خود بگنجانید ، پیچیدگی آن کمتر احساس می شود. رنگ سفید احساس پاکیزگی ، خلوص و سادگی را به تصویر می کشد و وقتی در بسته بندی استفاده می شود معمولاً باعث می شود مردم فکر کنند که این محصول حاوی مواد تشکیل دهنده زیادی نیست. به طور کلی ، رنگ سفید در بسته بندی مواد غذایی مانند شیر ، پنیر ، ماست ، خامه و غیره در بین مصرف کنندگان محبوب است. مناسب است و می تواند تصور طبیعی و تازه بودن را ایجاد کند.

 

تاثیر رنگ مشکی در بسته بندی مواد غذایی

در گذشته ، رنگ سیاه به ندرت برای بسته بندی مواد غذایی یا نوشیدنی استفاده می شد. امروزه کارشناسان مواد غذایی در حال مشاهده برخی ارتباطات مثبت با رنگ هستند. به عنوان مثال ، تحقیقات نشان داده است که خوردن از بشقاب های تیره می تواند میزان مصرف مصرف کنندگان را کنترل کند ، که می تواند یک ابزار آموزشی عالی برای رژیم غذایی باشد.

برندها از رنگ مشکی برای نشان دادن حس لوکس بودن استفاده می کنند. به رسمیت شناخته شده است که مصرف کنندگان تمایل دارند رنگ مشکی را با پیچیدگی و ظرافت همراه کنند و ما شاهد هستیم که مارک های بیشتری از آن به عنوان رنگ اصلی در بسته بندی استفاده می کنند زیرا می تواند درک افزایش ارزش و کیفیت بالا را افزایش دهد. افزودن یک رنگ نقره ای یا طلایی به سیاه می تواند این حس لوکس بودن و انحصاری بودن را افزایش دهد. این یک رنگ قدرتمند است که می تواند با رنگ سفید یا روشن متمایز شود تا بسته بندی برجسته شود.

 

 

جعبه های بسته بندی مواد غذایی خوشمزه

طراحی بسته بندی بی پایان

ما به هر نوع محصول غذایی ، صرف نظر از اندازه ، شکل و درجه حرارت ، توجه می کنیم. هر آنچه برای بسته بندی غذای سفارشی خود می خواهید ، را براورده میسازیم  ما تمام تلاش خود را می کنیم تا از انتظارات شما فراتر رود.اگر دنبال ایده های ناب و خلاقانه برای بسته های غذایی خود هستید با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

جعبه های رستورانی

رستوران ها ، کافه ها و شرکت های پذیرایی می دانند که ارائه غذا چقدر مهم است تا بتواند تاثیر ماندگاری بر مشتریان خود بگذارد. برای پذیرایی به چه نوع بسته بندی مواد غذایی نیاز دارید؟ وقتی مشتریان شما سفارش غذا سفارش میدهند .انتظار یک بسته بندی خوب را دارند.شما به وسیله یک طرح خوب میتوانید.فرصتی برای بازاریابی خود داشته باشید. جعبه های رستورانی خوب میتواند تاثیر تجربه مثبتی بر غذا خوردن بگذارد.

جعبه های غذا و بسته بندی مواد غذایی باید دارای ویژگی های خاصی داشته  باشند تا در برابر روغن ، چربی و رطوبت ناشی از مواد غذایی مقاومت کنند. ما در پروژه جعبه های سفارشی شما کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که جعبه های سفارش شما برای اهداف خاص شما کار می کنند. ما همچنین جعبه های خروجی داریم که در برابر چربی بدون افزودنی های شیمیایی مقاوم هستند و از تمام مواد طبیعی کاغذ ساخته شده اند.

 

 

این جعبه ها می توانند به صورت سفارشی با لوگوی رستوران شما یا یک طرح گرافیکی منحصر به فرد چاپ شوند. ما همچنین برنامه خود را برای جعبه های خارج از منزل ارائه می دهیم که امکان چاپ لوگوی سفارشی را با حداقل مقادیر کمتر فراهم می کند.چه در حال فروش اقلام غذایی گرم و چه سرد ، اقلام چرب یا کره ای ، یا حتی غذاهای منجمد مانند بستنی هستید ، ما می توانیم به شما در تعیین نوع جعبه های غذایی متناسب با نیازهای شما کمک کنیم.

 

مشاوران بسته بندی ما دارای طیف گسترده ای از بسته بندی مواد غذایی سفارشی هستند و می توانند توصیه های مطمئن برای کسب و کار شما ارائه دهند. همچنین می توانید قبل از سفارش سفارشی ، جعبه های غذای مخصوص سفارشی خود را از نظر دوام و کاربرد مورد آزمایش قرار دهید تا مطمئن شوید بسته بندی برای اقلام غذایی خاص شما کار می کند.