جعبه لباس

چرا جعبه های لباس مورد اهمیت قرار گرفته است؟

امروزه جعبه های لباس لوکس سفارشی کاملاً مورد توجه قرار گرفته اند زیرا شرکت های زیادی تولیدکننده پوشاک شروع به توجه حضور محصولات خود کرده اند. صادقانه بگویم ، بازاریابی پوشاک و / یا محصول اصلی ترین هدف بسته بندی است. بسته بندی های چشم نواز همیشه توجه مشتریان را به خود جلب می کند. علاوه بر این ، این خود تأثیر محصول را نیز افزایش می دهد.جعبه های لباس امروزه شاخص برندینگ شما وبهتر دیده شدن محصول شماهستند.همانطور که لباس شما ارزشمند است باید جعبه آن نیز حائز اهمیت باشد.هر چه جعبه لباس شما شیک تر باشد در بازاریابی شما نقش موثرتری خواهد داشت.برای سفارش جعبه های لباس خود میتوانید با گروه نوژا پک در تماس باشید.

 

 

کدام متریال برای  بسته بندی جعبه های لباس مناسب است؟

جعبه های لباس از نظره زیبایی باید مقاومت لازمه را جهت ارسال به مشتریان را داشته باشد.عموما ورقی که ما برای جعبه های لباس ولوکس شما در نظر میگیریم ورق ایفولوت یا ورق ۳لا میباشد ،این ۲ ورق از ترکیبات مختلفی تشکیل می شود که ما با توجه به تجربه در این زمینه بهترین پیشنهادات را به شما میدهیم . عمدتا شرکت ها از ورقی برای جعبه های لباس لوکس سفارشی استفاده می کنند ، که لباس را از هر گونه آسیبی بی خطر نگه دارد.جعبه های کیبوردی بهترین نوع جعبه ها هستند تا محصول شما بهتر دیده شوند.

 

 

طراحی جعبه های لباس

طراحی جعبه های لباس بسیار مهم است چون طراحی شما نشانگر محصول داخل جعبه میباشد شما میتوانید با متخصصان ما جهت طراحی لباس ود در تماس باشید. گاهی اوقات ما داخل جعبه را با توجه به نیازهای مشتری طراحی میکنیم تا طرح دلخواه شما باشد .و از نظره بصری جلوه خوبی در ذهن مشتری ایجاد کند.با استفاده از لیبل شما میتوانید قیمت جعبه خود را به حداقل برسانید.بعضی از مشاغل نوپای صنف لباس به دلیل شروع تازه خود نیاز به جعبه های ارزان قیمت در تیراژ پایین را دارند.ما برای مشتریان نوپای خود به جای چاپ جعبه لیبل را پیشنهاد میکنیم تا بهای تمام شده را به حداقل برسانیم.لیبل بر روی جعبه لباس روش شیک ومقرون به صرفه ای است شما میتوانید با تیم حرفه ای ما در ین زمینه راهنمایی بگیرید.

 

جعبه سازی

 جعبه های لباس و لباس های سفارشی

آیا شما جعبه های لباس سفارشی را برای رقابت با دیگر رقبا می خواهید؟ شما به روش های ساده می توانید در جعبه های کارتنی از جنس کرافت با چاپ تک رنگ محصول خود را هرچه شایسته تر به نمایش بذارید.این جعبه های لباس سفارشی چشم انداز حیرت انگیزی به محصول شما می دهد. حتماً این مورد را در بسیاری از بوتیک ها و امتیازات خرید مشاهده کرده اید.همکاران و متخصصان ما شما را در انتخاب بهتر راهنمایی میکنند.همین الان میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

جعبه قطعات خودرو

جعبه های قطعات خودرو در صنعت

جعبه های لوازم یدکی اصلی ترین صنعت برای بسیاری از تجهیزات مکانیکی بین المللی به شمار می آید. بسته بندی جعبه های سفارشی سبک حرفه ای بسته بندی را نسبت به انواع اجزای خودرو فراتر می برد. تولید کننده های کوچک و بزرگ تجاری در ایران با ارتقا. طرح بندی بسته بندی خود ، تجارت قطعات خودرو خود را به اوج می رسانند. هنگامی که یک قطعه مکانیکی ساده در یک جعبه زیبا و سفارشی قرار می گیرد ، ظرافتی که به نمایش می گذارد بسیاری از خریداران را ترغیب می کند که یکبار در طول زندگی خود آن محصول را آزمایش کنند. بنابراین ، بسته بندی قطعات خودرو از داخل و خارج نقش مهمی در ارائه هدف واقعی برند دارند. بنابراین جعبه قطعات خودرو مخاطب محور باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا در بازار جهانی برجسته شود؟

 

جعبه قطعات خودرو

 

 

چگونه از قیمت مناسب و بهره برداری جعبه قطعات خودرو برخوردار شویم؟

مواد ضخیم مقوایی و کارتنی (سینگل فیس) موادی هستند که قابلیت استفاده مجدد جعبه های قطعات خودرو را بهبود می بخشند. این نه تنها مقاومت در برابر ساختار پیچیده این جعبه ها را فراهم می کند بلکه آنها را برای حمل وسایل سنگین نیز مثر می کند. تیم نوژا پک این امکان را فراهم میاورد که با کمترین هزینه جعبه های قطعات خودرو را با کمترین هزینه طراحی و تولید کنید. گاهی اوقات ما برای حفظ قطعات محصولات شما از بالشتک هایی از هوا و حباب هایکه  زیست تخریب پذیر هستند محصولات شکننده شرکت ها را ایمن می کنیم. معمولا جعبه های قطعات خودرو به دلیل وزن بسیار بالایی که دارند ما پیشنهاد میکنیم که ازمدل های لنتی ، کیبوردی به دلیل دوبل بودن لایه های جعبه استفاده کنند تا کمترین آسیب به قطعات انها برسد. مزیت بیش از حد جعبه قطعات خودرو به بسیاری از دارندگان مشاغل قطعات خودرو کمک می کند تا درآمد بیشتری کسب کنند.

 

بسته بندی قطعات خودرو

 

چگونگی الگوهای طراحی در جعبه قطعات خودرو

ما طیف گسترده ای از انواع مختلف جعبه های لمینتی براق را بر هرکدام از قطعات خودرو تأکید می کنیم. رنگ طلایی و نقره ای که به عنوان رنگ پنجم میتواند حضور داشته باشد نمای بیرونی جعبه ها را بسیار شیک و متن پررنگ روی آن را تشدید می کند. اطلاعات مربوط به محصول و جنبه های مفید قطعات خودرو در اندیشه خریداران هدف قرار دارد. مشخصات جامع و صحیح جعبه ها به صورت جعبه کارتن مادر یا جعبه های خاص واکنش قویی را بر روی مجموعه مورد نظر خریداران ایجاد می کند. با این حال شرکت ها برای رونق کسب و کار خود باید محصولات خود را به طور موثر به بازار عرضه کنند.

به نمایش گذاشتن مقرون به صرفه قطعات خودرو از طریق جعبه های بسته بندی سفارشی انجام می شود.ویژگی های حل مسئله بسته بندی جعبه سفارشی جعبه قطعات خودرو باعث محبوبیت بیشتر آنها در بین خریداران رایج شده است. شرکت های بسته بندی محصولات از طراحان و صنعتگران ماهربرای تولید جعبه های برجسته قطعات خودرو در دسته های مختلف کمک می گیرند. تقاضای تکمیلی شاید شواهدی برای تشخیص دید جعبه های قطعات خودرو باشد.

 

سوالاتی که در ذهن مشتری ممکن است به وجود آید به شرح ذیر میباشد

  • -آیا جنس انتخابی جوابگوی وزن محصول میباشد؟
  • – اختلاف قیمت جعبه های ۳ لا و ۵لا چقدر میباشد؟
  • -آیا پوشش رو جعبه در ماندگاری آن تاثیر دارد؟
  • -قیمت جعبه های خودرو به چه صورت میباشد؟

 

ما با توجه به کادری مجرب در تیم نوژا پک با توجه به وزن محصول شما تصمیم بر انتخاب متریال میکنیم تا جوابگوی نیاز شما باشد.قیمت ۳ لا نسبت به ۵لا معمولا ۳۰ درصد ارزانتر میباشد معمولا ما جنسایی که از ۱۰ تا ۲۰ کیلو هستند از ورق ۵ لا استفاده میکنیم.پوشش روی جعبه بسیار نقش مهمی در ماندگاری جعبه و تحمل وزن محصول دارند که معمولا جعبه قطعات خودرو از پوشش سلفون استفاده میکنند. با توجه به نوسان بازار شما میتوانید قیمت جعبه قطعات خوردرو به صورت انلاین از همکاران ما بپرسید.