جعبه کرافت چیست؟

جعبه کرافت چیست؟

جعبه های کرافت بدون شک پیشگامان صنعت کارتن سازی و جعبه سازی هستند ، سختی و سازگاری با محیط زیست از خصوصیات بارز این نوع جعبه میباشد. علاوه بر این ، با بافت یکدست و رنگ یکنواخت مورد پسند عموم قرار گرفته، ونقش به سزایی در نمایش محصولات شما به کار می رود.

شرکت های مدرن در سرتاسر جهان به سرعت به سمت روش های سالم بسته بندی هستند. این یک واقعیت شناخته شده است که با حذف  بسته بندی پلاستیکی مضر، ما می توانیم جعبه های کرافت را جایگزین این نوع بسته بندی کنیم

 جعبه کرافت چیست؟

بسته بندی بی شک از آن جعبه های کرافت میباشد

با کاهش منابع طبیعی ، بدیهی است که زمین ما به زودی متحمل خسارات قابل توجهی خواهد شد. برای آماده شدن برای فردایی بهتر ، باید به دنبال گزینه های بسته بندی سبز برای بسته بندی وسایل استفاده روزمره باشیم.آلاینده های مضر بر منابع آب و زمین زمین تأثیر می گذارند. جعبه های کرافت ، متشکل از قابلیت های سبز ، کالاهای شرکت شما را به صورت ایمن بسته بندی می کنند.

 

 

مزیت جعبه های کرافت

 

کاغذ کرافت معمولاً به میزان باورنکردنی برای ساخت جعبه های سفارشی استفاده می شوند. مقاومت و استقامت  آن به نگه داشتن وسایل سنگین در یک جعبه کمک می کند. این ویژگی متمایز باعث می شود تا مشتری پسند باشد.کرافت ماده ای است که به راحتی قابل بازیافت است. بدنه قهوه ای تیره با یک سطح بافت یکدست ، به عنوان یک حامل عالی برای محصولات سنگین شما عمل می کند – انواع کالاها بدون هیچ گونه آسیبی در این حامل های کوچک محصور می شوند.

 

 

 قیمت جعبه های کرافت

 

 

 چاپ جعبه های کرافت

سفارشی سازی در طرحهای مورد تأیید عمومی ، ترکیب رنگها و اشکال ، جلوه خاصی به موارد بسته بندی شده شما می بخشد.معمولا چاپ های تک رنگ بر روی کرافت بسیار زیبا نمایان میشود شما میتوانید با کمک تیم نوژا پک جعبه های کرافت خود را چاپ و بسته بندی کنید.استفاده خلاقانه از تکنیک های هنری همراه با الگوی چاپ پیشرفته به بهبود دید برند شما کمک می کند.

 

 قیمت جعبه های کرافت

قیمت جعبه های کرافت نسبت به دیگر جعبه های ساده گرانتر است . زیرا کرافت مقوای درجه یک به شمار میرود و از نوع بازیافتی نیست.جعبه های کرافت درجه بندی دارند حتی گرید ۲ هم دارن که به شبه کرافت معروفند و یک درجه از کرافت پایین تر هستند وقیمت ان ها نسبت به کرافت درجه ۱ پایین تر است.

انواع جعبه های کرافت

 

انواع جعبه های کرافت

به طور معمول کرافت یک نوع کاغذ است. دلیل نامگذاری جعبه های کرافت به دلیل عموم بودن این نوع جعبه در بین مشتریان است.کاغذ کرافت در ایران از نظر رنگ و ضخامت دسته بندی میشوند .برای مثال (کرافت مدرن،کرافت راشا،کرافت روس و…….) و ازب نظر گرماژ هم از (۸۰ گرم تا ۳۰۰ گرم) موجود میباشد.

 

جعبه های کرافت در صنعت مواد غذایی

جعبه های کرافت در بسته بندی مواد غذایی سفارشی این روزها نقش مهمی در تعیین موقعیت محصول دارند. این اجازه را می دهد تا یک مصرف کننده این واقعیت را درک کند و تصدیق کند که در مقابل آنچه می پردازد ، ارزشی بدست می آورد.جعبه های کرافت در مواد غذایی یک ذهنیت در مصرف کننده ایجاد میکند. به عنوان مثال جعبه های کرافت از موادی ساخته شده اند که احساس بالایی دارند. این جعبه ها باعث می شود محصول به نظر گران قیمت باشد.مانند هر محصول دیگری از جعبه ها به عنوان حامل محصولات خود استفاده کنید. مراکز فروش مواد غذایی و محصولات مختلف مرتبط با غذا نیز از این جعبه ها برای محصولات خود استفاده می کنند. با این حال ، تنها تفاوت این است که مواد غذایی از جعبه های سفارشی محصولات خود استفاده می کنند. شکل و اندازه این جعبه ها از کالایی به محصول دیگر متفاوت است.

 

سوالاتی که ممکن است دز ذهن مشتریان در مورد جعبه های کرافت به وجود بیاید به شرح زیر میباشد

  • -آیا رنگ بندی کرافت به انتخاب مشتری میباشد؟
  • -قیمت جعبه های کرافت به چه صورت است؟
  • -آیا جعبه های کرافت قابلیت چاپ مطلوب را دارا هستند؟
  • -آیا جنس کرافت در تحمل وزن محصول دخالت دارد؟

 

همانطور که در بالا به رنگ کرافت اشاره کردم کرافت در ایران از رنگ بندی های خاصی برخوردار است منتهی به دلیل تحریم های موجود حق انتخاب مشتری محدود شده و کمتر رنگ های کرافت قابل دستیابی است.قیمت جعبه های کرافت با توجه به سایز جعبه و چاپ آن قیمت گذاری میشود برای اطلاع بیشتر میتوانید با همکاران مادر تماس باشید.جعبه های کرافت به دلیل بافت یکدست مقوا از چاپ مطلوبی برخوردار هستند ولی به دلیل قهوه ای بودن زمینه این مقوا رنگ های تیره ازجمله(مشکی،قرمز،سورمه ای و…) بهتر خود را نشان میدهند.صدرصد کرافت در وزن محصول شما دخالت دارند چون از مواد درجه یک ساخته میشوند تحمل وزن بیشتری را دارند.برای کسب اطلاع بیشتر با تیم نوژا پک در تماس باشید.

لوازم آرایشی یکی از محصولات مورد نیاز خانم ها است و هر خانم می خواهد زیبا به نظر برسد. بسته بندی با کیفیت بالا میتواند محصول شرکت ها را به فروش بالایی برساند. و محصول خود را تبلیغ کند. می توانید جعبه های آرایش و بهداشتی  دلخواه خود را از نظر طراحی ، شکل و سبک سفارشی کنید. کیفیت بالا بودن جعبه های آرایشی بهداشتی شما را به ابزاری برای بازاریابی تبدیل می کند تا مشتریان شما بتوانند به طور مستقیم با برند شما در ارتباط باشند. تیم نوژا پک از گزینه های چاپ رنگی و متالایزجهت هر چه بهتر دیده شدن محصولات شما استفاده میکند تا یک جعبه منحصر به فرد به بسته بندی دلخواه شما اضافه شود.

جعبه سازی و بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی

چاپ و خدمات جعبه های آرایشی بهداشتی

ما می توانیم جعبه های آرایشی و بهداشتی شما را پس از مجوز های لازم برای چاپ طراحی و اجرا کنیم. طراحی گرافیکی بخشی از خدمات تیم نوژا پک میباشد که با توجه به اختیارات مشتری صورت میگیرد.ما جعبه های آرایشی بهداشتی  شما را به صورت اختصاصی طراحی و اجرا میکنیم .شما میتوانید چاپ جعبه های خود را به صورت حرفه ای از تک رنگ تا ۵ رنگ به ما واگذار کنید. علاوه بر چاپ خدمات پس از چاپ هم میتوانید بر روی جعبه به صورت برجسته یا پوشش یو وی یا سلفون انجام دهید. آرم مارک خود را برجسته کنید یا از در جعبه های را منحصر به فرد و جذاب جلوه دهید. خانمها معمولاً با نگاهی به مارک ، بنیاد مایع را انتخاب می کنند و ما در هنگام طراحی جعبه های آرایش بهداشتی شما ، این نکته را در نظر می گیریم. جدا از مارک ، جعبه های بسته بندی ما بادوام بوده و از جنس مقوا با کیفیت عالی ساخته شده است. شما به راحتی می توانید جعبه های آرایش بهداشتی را را به مسافت های طولانی ارسال کنید.

 

طراحی جعبه های آرایشی و بهداشتی

کمک به طراحی ما کاملا رایگان است و متخصصان ما به شما کمک می کنند تا طراحی جذاب و مفید جعبه های آرایشی بهداشتی خود را بدست آورید. ما همچنین نمونه هایی از پیش ساخته جعبه های دیگر شرکت ها را در اختیار مشتریان قرار داده ایم تا قبل از هرگونه طراحی جدید ، از این ایده استفاده کنند. طرح های شما باید مورد استقبال عموم قرار گیرد و ما جعبه ها را دقیقاً مطابق آنچه شما می خواهید طراحی میکنیم.

 

 

ماندگاری جعبه های آرایشی بهداشتی

بسیار مهم است که محصول برند شما از کیفیت تحمل بلایای خارجی برخوردار باشد. بسته بندی مقرون به صرفه و محکم ، یکی از اختیارات ماست . درست است که ایده های بسته بندی به راحتی نمی آیند. برای یافتن راه هایی برای بهینه سازی یک راه حل قابل توجه و امیدوارکننده ، باید سخت فکر کرد. عقل عنصری است که به شما امکان می دهد در موقعیت های چالش برانگیز پیروز شوید ، سوای طراحی ونیروی قوی طراحی انتخاب مناسب متریال جهت هر محصول بسیار مهم است .هر چقدر طراحی شما قوی باشد ولی در انتخاب متریال جعبه تجربه نداشته باشید .قاعدتا به مشکل خواهید خورد.شما میتوانید به صورت حرفه ای با تیم نوژا پک محصولی باکیفیت بالا تولید کنید.

 

سوالاتی که ممکن است برای مشتریان به وجود بیاید به شرح زیر میباشد

  • -قیمت جعبه های آرایشی بهداشتی چقدر است؟
  • -آیا قبل از تولید و اجرا امکان ماکت سازی هست؟
  • -چگونه در روند طراحی جعبه های آرایشی بهداشتی قرار بگیریم؟
  • -زمان تولید جعبه های آرایشی بهداشتی به چه مدت انجام میگیرد؟

 

جعبه های آرایشی بهداشتی با توجه به متریال انتخاب شده وسایز جعبه و چاپ وپوشش جعبه قیمت گذاری میشود.متخصصان ما قبل از تولید و اجرای جعبه اقدامات لازم جهت ماکت سازی و نمونه گیری قبل از اجرا را به شما شرح میدهند.تیم متخص نوژا پک با کادری مجرب گروهی از طراحان گرافیست را در اختیار شما مشتریان گرامی گذاشته تا در روند طراحی قرار گیرید. و در پایان پس از اتمام طراحی ۲ هفته کاری لازم است تا جعبه های خود را تحویل بگیرید.

 

 

جعبه رژ لب

رژ لب یکی از وسایل آرایشی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و هر خانم دوست دارد روی لب خود بمالد. با توجه به این موضوع ، رقابت در جعبه های بسته بندی رژ لب افزایش یافته است. برای جذاب تر شدن بسته بندی رژ لب ، باید جعبه های سفارشی سازی شده با کیفیت بالا تهیه کنید. بسته بندی رژلب نیاز به استانداردای قانونی دارد. جعبه رژلب از نظر طراحی ، چاپ ، اندازه و اشکال باعث رضایت شما می شود جعبه ها مطابق با الزامات شما ساخته می شوند. علاوه بر این ، بسته بندی جعبه رژ لب باید به گونه ای باشد که الزامات مربوط به برندسازی نیز برآورده شود

چاپ جعبه ها با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و طراحی های جذاب باعث می شود تا برند شما از سایر موارد نمایش داده شده در فروشگاه های لوازم آرایشی متمایز شود.

متخصصان ما در تهیه بسته بندی جعبه رژ لب با کیفیت بالا به شما کمک می کنند. شما میتوانید به وسیله طراحان متخصص ما طراحی رایگان دریافت کنید و می توانید با یک دید گسترده تر فکر کنید. علاوه بر این ، در صورت سفارش عمده فروشی به شما تخفیف ویژه ای ارائه می شود. همچنین می توانید با توجه به نیاز خود مقدار کمتری سفارش دهید. هم اکنون به ما سفارش دهید .

 

 

 

جعبه ریمل

تولید کنندگان محصولات آرایشی برای زیبایی زیبایی چشم همیشه به جعبه های مخصوص ریمل نیاز دارند.ریمل به عنوان یکی از وسایل مهم آرایش خانمها در نظر گرفته می شود. زیبایی چشم بدون استفاده از ریمل جذاب هرگز قابل افزایش نیست. هر خانمی می خواهد زیبا به نظر برسد و به دنبال لوازم آرایشی مخصوص چشم باشد تا ظاهر چشمان خود را تقویت کند. تولید کنندگان ریمل معمولاً ریمل را به صورت ریمل پودری و مایع به فروش می رسانند. ما با فراهم کردن جعبه ریمل جذاب برای محصول خود ، به آنها فرصت می دهیم تا فروش خود را افزایش دهند.

ما با بسته بندی محصولات خود دربسته بندی جعبه ریمل ، قلب مشتریان را جلب کرد. ما صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ را با ارائه جعبه های ریمل سفارشی با کمترین قیمت ممکن ، تسهیل می کنیم تا بتوانند در هزینه بسته بندی خود صرفه جویی بیشتری کنند. شما میتوانید برای سفارش جعبه ریمل با همکاران ما در تماس باشید

جعبه های ریمل سفارشی

خانمها اغلب با نگاه به نام تجاری محصولات آرایشی را انتخاب می کنند. شما می توانید با جعبه ریمل با کیفیت بالا ، محصول خود را به برندی وفادار تبدیل کنید. جعبه های ما از طریق افزودنیهای فانتزی و ظاهری روشن ، مارک و تبلیغ محصول شما را بسیار آسان می کند. آنها را می توان با ویژگی های جذاب به خصوص مورد توجه مشتریان در فروشگاه های لوازم آرایشی تهیه کرد. شما میتوانید همین الان جعبه های ریمل سفارشی خود را به متخصصان ما بسپارید.

 

 

 

 

جعبه کرم ولوسیون

کرم ها یکی از بزرگترین محصولات فروش در بازار زیبایی هستند. تنوع پذیری در جعبه های کرم و دارویی باعث محبوبیت خاصی در این محصولات شده. این بدان معنی است که تمایز بین مارک ها و کرم ها برای مشتریان سخت تر و سخت تر می شود. معمولا کرمها داروهایی هستند که نیاز به مراقبت ویژه دارند.طراحی بصری محکم در جعبه های دارویی از اهمیت بالایی برخوردار است . لذا جعبه های دارویی ( جعبه کرم ) نیاز به ساختار بسته بندی با کیفیت ودقت بالا دارند.

خدمات چاپ و بسته بندی جعبه های لوسیون سفارشی را دریافت کنید

ما متخصص ساخت جعبه های لوسیون های سفارشی هستیم و از یک دهه پیش در خدمت صنعت چاپ وبسته بندی هستیم. با بسته بندی و چاپ با کیفیت عالی ، ما چشم انداز لوازم آرایشی شما را تجلیل می دهیم تا بتوانید فروش را تقویت کنید. جعبه های لوسیون مقوایی با سبک های جذاب و چاپ های متنوع چاپ می شوند که مشتریان را ترغیب کنند محصول شما را بخرند. جعبه های لوسیون سفارشی ما همانطور که با استفاده از مواد مقوایی با مقاومت بالا ساخته می شوند برای حمل و نقل نیز مناسب هستند. این جعبه های بادوام از کیفیت لوسیون های زیبایی محافظت می کنند و از آسیب دیدن آنها جلوگیری می کنند.

طراحی جعبه کرم و لوسیون

ما در طراحی جعبه های کرم و لوسیون از طراحان حرفه ای خود استفاده میکنیم تا محصول شما بی نظیر و شیک به نظر برسد. اگر از قبل طراحی جعبه های لوسیون مقوایی دارید ، در مورد آن بگویید. ما آن ایده را به یک جعبه ملموس واقعی تبدیل خواهیم کرد که دقیقا مطابق انتظارات شما خواهد بود. به غیر از این ، اگر می خواهید از ابتدا طراحی جدیدی ایجاد کنید ، می توانید این ایده را از الگوهای طراحی پیش ساخته ما دریافت کنید. متخصصان ما در طراحی جعبه های لوسیون به شما کمک می کنند. سبک و شکل خاص محصول از نظر چاپ اندازه و…..ومورد پسند شما باشد.