انجام جلسات با مشتری به بهترین شکل ممکن برای ایجاد بسته بندی حرفه ای و موفق و در عین حال ساده سازی کار بسیار مهم است.ما مجموعه ای از سوالات مفید را برای کمک به شما در مدیریت جلسه با مشتری آماده کرده ایم:

 

ویژگی های اصلی محصول چیست؟

نقطه شروع کار طراحی و طراحی شما برای بسته بندی جدید این است که از مشتری خود بخواهید تا ویژگی های اصلی محصول را به تفصیل توضیح دهد. جمع آوری تمام اطلاعات به صورت واضح و دقیق ، دید وسیع تری به شما می دهد و این امکان را برای شما فراهم می کند که بسته بندی مناسب محصول را طراحی کرده و نقاط قوت آن را برجسته کنید.

 

چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند؟

معمولاً مشتریان لیستی از ویژگی های محصول خود را ارائه می دهند. از مشتری خود بخواهید که با یک کلمه پاسخ دهد و به شما بگوید منحصر به فرد بودن محصول (یا مهمترین ویژگی آن) چیست. به عبارت دیگر ، سعی کنید بفهمید که یک خریدار به چه ویژگی هایی لازم دارد تا بتواند در بازار رقابت کند؟

 

قیمت فروش محصول چقدر است؟

شما و مشتری خود می توانید نسبت قیمت فروش محصول بودجه ای را که برای بسته بندی هزینه می شود ، تعیین کنید. هیچ قانون دقیقی وجود ندارد – به طور کلی ، هرچه هزینه محصول بیشتر باشد ، می توانید بیشتر روی بسته بندی آن سرمایه گذاری کنید تا محصول را ارتقا دهید و درک مشتری از ارزش آن را افزایش دهید.به عنوان مثال: اگر مشتری شما نمک معمولی می فروشد ، حداکثر بودجه ای که به بسته بندی محصول اختصاص می یابد بسیارکم است و در نتیجه ، انتخاب مواد محدود می شود. اگر از طرف دیگر ، این محصول یک کرم ضد پیری درجه یک با قیمت۱۰۰ هزار تومانی بوده و مخصوص مشتریان با تقاضا باشد ، مبلغ بالاتری به بسته بندی آن اختصاص داده می شود و به شما این امکان را می دهد که از مواد عالی استفاده کنید که می تواند بیشتر تقویت شود.

 

۴- مخاطب مورد نظر چیست؟

به عبارت دیگر: مشتری معمولی کیست؟ برای مثال ، اگر محصول موردنظر مخاطبان سخت گیر است که مایلند هزینه بیشتری برای داشتن یک محصول منحصر به فرد داشته باشند ، یا محصول موردنظر مخاطبان آگاه قیمت است که ترجیح می دهند در هزینه خود صرفه جویی کنند.شما باید نوع بسته بندی را بر اساس ویژگی های مخاطب مورد نظر و سایر گزینه های بازاریابی مرتبط با آن انتخاب کنید: نوع ارتباط ، قیمت و کانال های فروش (مغازه های کوچک ، سوپر مارکت ها ، بوتیک های منحصر به فرد). در حقیقت ، بسته بندی باید با مشتری معمولی تطبیق داده شود و با همه عناصر دیگر که به رسیدن به مخاطب مورد نظر کمک می کند کار کند.

 

۵- رقبا چه کسانی هستند؟

پس از جمع آوری تمام اطلاعات موجود در مورد محصول ، محصولات رقبا را نیز تجزیه و تحلیل کنید. این فعالیت می تواند بسیار مفید باشد زیرا به شما امکان می دهد درک کنید که رقبا چگونه خود را در بازار قرار می دهند و در نتیجه ، راهی برای متمایز کردن محصول مشتری خود و برجسته کردن آن با بسته بندی مناسب پیدا کنید.به عنوان مثال: معمولاً در صنعت لبنیات رنگ هایی مانند سفید ، آبی و سبز ترجیح داده می شوند ، زیرا حس طراوت را منتقل می کنند. چرا سعی نکنید این قانون نانوشته را تغییر دهید و رنگ ها و گرافیک های جدید و کم استفاده ای را برای جلب توجه مشتریان احتمالی پیشنهاد نکنید؟

 

آیا بسته بندی اولیه یا ثانویه است؟

اگر در بسته بندی صنایع غذایی کار می کنید ، بسیار مهم است که بپرسید بسته بندی اولیه یا ثانویه است. اگر بسته بندی اولیه است – یعنی در تماس مستقیم با محصول – مواد و تکمیل مورد استفاده باید با مقررات خاص مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال: مقوا ، چسب و جوهر باید برای تماس با غذا مناسب باشند.در این مورد ، می توانید از این ویژگی اضافی استفاده کنید تا به مشتری اطلاع دهید که بسته بندی از نظر غذایی ایمن است ، و این نشان می دهد که مارک تجاری به سلامت مصرف کننده توجه می کند.

 

آیا بسته بندی به صورت دستی پر می شود یا به صورت خودکار؟

اگر محصولات در یک کارخانه خودکار بسته بندی می شوند ، یک نسخه از دستورالعمل ماشین آلات مورد استفاده را درخواست کرده و بسته بندی را بر اساس مشخصات فنی طراحی کنید. اگر بسته بندی به صورت دستی پر شود ، آزادی بیشتری در طراحی خواهید داشت. در این مورد ، برای مثال ، می توانید یک بسته بندی با ته اتوماتیک را انتخاب کنید تا روند پر کردن دستی جعبه ها تسهیل شود.

 

ویژگی های فیزیکی محصول چیست: وزن ، اندازه ، شکل و بافت؟

انتخاب های سازه ای طراحی (مانند شکل ، ابعاد ، نوع مواد و وزن کاغذ) به ویژگی های فیزیکی محصول بستگی دارد. به عنوان مثال ، هنگام ایجاد بسته بندی برای یک بطری مشروب ، به خاطر داشته باشید که وزن بر روی محدوده محدودی متمرکز می شود و بنابراین پایین جعبه باید از نوع منقسم باشد تا وزن آن را تحمل کند. بطری اگر شما در حال طراحی بسته بندی برای یک محصول بزرگ ، مانند یک کیک بزرگ هستید ، یافتن راهی عملی برای کمک به حمل جعبه مهم خواهد بود.

 

 

نتیجه گیری

این فهرست سوالات به شما کمک می کند تا تمام اطلاعات مورد نیاز برای طراحی یک بسته بندی جدید و دستیابی به نتیجه بهتر را با بهینه سازی کار خود جمع آوری کنید.برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صورت انلاین با همکاران ما در ارتباط باشید.

مواد غذایی

وقتی صحبت از ذخیره سازی غذا می شود ، همه ما چیزی می خواهیم که از اقلام خوراکی ما در برابر هرگونه آسیب محافظت کند. چه چیزی را بسته بندی می کنید؟ چه سایزی است؟ آیا محصول شما یخ زده است یا تازه سرو می شود؟ اینها تنها برخی از مواردی است که باید در مورد آنها فکر کنید. مهم نیست که مشخصات محصول شما چیست ، قطعاً شما به جعبه های بسته بندی مواد غذایی با کیفیت ایمن مواد غذایی و ساختار مقاوم برای محافظت نیاز دارید. با کمک و راهنمایی ما ، می توانیم با هم همکاری کنیم تا راه حلی قوی و جذاب ایجاد کنیم که برای شما کارساز باشد. اگر به گزینه های بسیار بادوام احتیاج دارید ، ما جعبه های مواد غذایی مقوایی را ارائه می دهیم. وظیفه ما تولید نتایج مطلوب برای نام تجاری شما است.

مواد غذایی

مشخصات جعبه های سفارشی مواد غذایی ما

بسته های سفارشی بسته بندی مواد غذایی که ما ارائه می دهیم بسته به خواسته و دستورالعمل شما انواع و طرح های مختلفی دارد. جعبه های ما با استفاده از انواع مختلف پوشش ها تقویت می شوند. جعبه های سفارشی ما در برابرهوا بسته هستند که از مواد غذایی شما در برابر حملات قارچی و دیگر عوامل محیطی سخت محافظت می کند. این جعبه ها همچنین دارای پارتیشن در آنها هستند. چنین جعبه هایی سازگار با محیط زیست هستند و همچنین می توانند بازیافت شوند. ما تم ها و لوگوهای مختلفی را ارائه می دهیم که زیبایی آن را افزایش می دهد.

 

 

 

 

 

چگونه رنگ بسته بندی مواد غذایی بر رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد

بسته بندی ملموس ترین نمایانگر یک محصول یا نام تجاری برای مصرف کنندگان است و بنابراین یک ابزار اصلی فروش برای بازاریابان است ،طبق تحقیقات متخصصان بازاریابی ،مصرف کنندگان در مورد مشاهده محصول در کمتر از ۹۰ ثانیه انتخاب خود را فقط بر اساس رنگ انجام می دهند ، که می تواند به این دلیل باشد که رنگ ثبت می شود بسیار سریعتر از متن یا گرافیک پیچیده. به علاوه ، تقریبا ۸۵ درصد از مصرف کنندگان می گویند که رنگ عامل تعیین کننده هنگام خرید یک محصول خاص است. رنگهایی که برای بسته بندی خود انتخاب می کنید باید پیام ناخودآگاه مورد نظر را برای جذب بازار هدف شما نشان دهد و آنها را مجبور به انتخاب محصول شما کند. به عنوان مثال ، استفاده از رنگهای روشن برای کودکان جذاب خواهد بود ، در حالی که سایه های ملایم عموماً برای مصرف کنندگان مسن جذاب تر خواهد بود. برای انتخاب طرح های گرافیکی خود بر روی جعبه های مواد غذایی میتوانید با ما مشورت کنید.

 

 

 

 

 

تاثیر رنگ قرمز در بسته بندی مواد غذایی

قرمز یک رنگ قدرتمند است که برای تحریک بیننده شناخته شده است و در واقع می تواند تکانه های عصبی را افزایش داده و ضربان قلب را افزایش دهد. مشابه آنچه در هنگام گرسنگی اتفاق می افتد و مغز نورون ها را آزاد می کند ، قرمز اشتها را افزایش می دهد و واکنش فیزیکی را تحریک می کند. به همین دلیل است که رنگ قرمز در بازاریابی مواد غذایی رایج است و در اکثر بسته بندی محصولات غذایی یافت می شود. وقتی به غذای قرمز در مورد غذا فکر می کنیم ، به چیزهای رسیده یا شیرین مانند گوجه فرنگی ، توت فرنگی و آب نبات فکر می کنیم. این نشان می دهد که رنگ قرمز برای مارک هایی که می خواهند طعم شیرین را به تصویر بکشند انتخاب خوبی است.

 

تاثیر رنگ زرد در بسته بندی مواد غذایی

زرد سریع ترین رنگی است که مغز پردازش می کند و بنابراین معمولاً در جلب توجه خوب است. مانند رنگ قرمز ، رنگ زرد نیز محرک اشتها است و تمایل دارد که مردم را شاد و خوش بین کند در واقع مطالعات نشان می دهد که وقتی به رنگ زرد نگاه می کنید ، مغز ماده شیمیایی خوب ترشح می کند ، که می تواند برای ایجاد حس خوب در مصرف کنندگان در مورد خرید آنها مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از رنگ قرمز و زرد در کنار هم باعث ایجاد حس چشایی و تحریک اشتها می شود ، بنابراین می توانید درک کنید که چرا این رنگ یک انتخاب محبوب در صنعت فست فود است

 

 

تاثیر رنگ نارنجی در بسته بندی مواد غذایی

نارنجی به عنوان ترکیبی از قرمز و زرد ، اثرات مشابهی را ایجاد می کند و به طور طبیعی به عنوان رنگ اشتها آور به غذا به شمار می رود. این رنگ حس و احساسات را تحریک می کند که می تواند در خرید مشتری  موثر باشد . نارنجی رنگ جوانی است که اغلب به خلاقیت مربوط می شود ، رنگ نارنجی در جعبه های غذایی به عنوان رنگ مکمل شناخته می شود.

 

تاثیر رنگ ابی در بسته بندی مواد غذایی

آبی شاید در مورد غذا و نوشیدنی ناخوشایندترین رنگ باشد. رنگ آبی در غذاهای طبیعی تقریباً وجود ندارد و تصور آن ممکن است حتی برخی از ما را دور کند. به طور کلی ، رنگ آبی یکی از رنگهای مورد علاقه مردان و زنان است و بسیاری آن را با اعتماد ، صداقت و قابلیت اطمینان ارتباط می دهند. همچنین به معنی آب و طراوت است و بنابراین می تواند انتخاب خوبی برای محصولاتی مانند آب بطری ، شیر یا غذاهای دریایی باشد..

 

تاثیر رنگ سبز در بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی سبز رنگ نشان دهنده تازه بودن ، سالم بودن ، طبیعی بودن ، ارگانیک یا گیاهخواری بودن است و اکنون نمادی از سلامتی و رفاه است. در بازاریابی مواد غذایی ، اگر می خواهید بر مواد طبیعی یا مزایای سلامتی مرتبط تأکید یا ادعایی داشته باشید ، رنگ سبز بهترین انتخاب است. همچنین اغلب برای ترویج اینکه یک محصول به شیوه ای سازگار با محیط زیست و سازگار با محیط زیست تولید شده است استفاده می شود.

 

تاثیر رنگ سفید در بسته بندی مواد غذایی

هرچه رنگ بیشتری در بسته بندی خود بگنجانید ، پیچیدگی آن کمتر احساس می شود. رنگ سفید احساس پاکیزگی ، خلوص و سادگی را به تصویر می کشد و وقتی در بسته بندی استفاده می شود معمولاً باعث می شود مردم فکر کنند که این محصول حاوی مواد تشکیل دهنده زیادی نیست. به طور کلی ، رنگ سفید در بسته بندی مواد غذایی مانند شیر ، پنیر ، ماست ، خامه و غیره در بین مصرف کنندگان محبوب است. مناسب است و می تواند تصور طبیعی و تازه بودن را ایجاد کند.

 

تاثیر رنگ مشکی در بسته بندی مواد غذایی

در گذشته ، رنگ سیاه به ندرت برای بسته بندی مواد غذایی یا نوشیدنی استفاده می شد. امروزه کارشناسان مواد غذایی در حال مشاهده برخی ارتباطات مثبت با رنگ هستند. به عنوان مثال ، تحقیقات نشان داده است که خوردن از بشقاب های تیره می تواند میزان مصرف مصرف کنندگان را کنترل کند ، که می تواند یک ابزار آموزشی عالی برای رژیم غذایی باشد.

برندها از رنگ مشکی برای نشان دادن حس لوکس بودن استفاده می کنند. به رسمیت شناخته شده است که مصرف کنندگان تمایل دارند رنگ مشکی را با پیچیدگی و ظرافت همراه کنند و ما شاهد هستیم که مارک های بیشتری از آن به عنوان رنگ اصلی در بسته بندی استفاده می کنند زیرا می تواند درک افزایش ارزش و کیفیت بالا را افزایش دهد. افزودن یک رنگ نقره ای یا طلایی به سیاه می تواند این حس لوکس بودن و انحصاری بودن را افزایش دهد. این یک رنگ قدرتمند است که می تواند با رنگ سفید یا روشن متمایز شود تا بسته بندی برجسته شود.

 

 

جعبه های بسته بندی مواد غذایی خوشمزه

طراحی بسته بندی بی پایان

ما به هر نوع محصول غذایی ، صرف نظر از اندازه ، شکل و درجه حرارت ، توجه می کنیم. هر آنچه برای بسته بندی غذای سفارشی خود می خواهید ، را براورده میسازیم  ما تمام تلاش خود را می کنیم تا از انتظارات شما فراتر رود.اگر دنبال ایده های ناب و خلاقانه برای بسته های غذایی خود هستید با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

جعبه های رستورانی

رستوران ها ، کافه ها و شرکت های پذیرایی می دانند که ارائه غذا چقدر مهم است تا بتواند تاثیر ماندگاری بر مشتریان خود بگذارد. برای پذیرایی به چه نوع بسته بندی مواد غذایی نیاز دارید؟ وقتی مشتریان شما سفارش غذا سفارش میدهند .انتظار یک بسته بندی خوب را دارند.شما به وسیله یک طرح خوب میتوانید.فرصتی برای بازاریابی خود داشته باشید. جعبه های رستورانی خوب میتواند تاثیر تجربه مثبتی بر غذا خوردن بگذارد.

جعبه های غذا و بسته بندی مواد غذایی باید دارای ویژگی های خاصی داشته  باشند تا در برابر روغن ، چربی و رطوبت ناشی از مواد غذایی مقاومت کنند. ما در پروژه جعبه های سفارشی شما کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که جعبه های سفارش شما برای اهداف خاص شما کار می کنند. ما همچنین جعبه های خروجی داریم که در برابر چربی بدون افزودنی های شیمیایی مقاوم هستند و از تمام مواد طبیعی کاغذ ساخته شده اند.

 

 

این جعبه ها می توانند به صورت سفارشی با لوگوی رستوران شما یا یک طرح گرافیکی منحصر به فرد چاپ شوند. ما همچنین برنامه خود را برای جعبه های خارج از منزل ارائه می دهیم که امکان چاپ لوگوی سفارشی را با حداقل مقادیر کمتر فراهم می کند.چه در حال فروش اقلام غذایی گرم و چه سرد ، اقلام چرب یا کره ای ، یا حتی غذاهای منجمد مانند بستنی هستید ، ما می توانیم به شما در تعیین نوع جعبه های غذایی متناسب با نیازهای شما کمک کنیم.

 

مشاوران بسته بندی ما دارای طیف گسترده ای از بسته بندی مواد غذایی سفارشی هستند و می توانند توصیه های مطمئن برای کسب و کار شما ارائه دهند. همچنین می توانید قبل از سفارش سفارشی ، جعبه های غذای مخصوص سفارشی خود را از نظر دوام و کاربرد مورد آزمایش قرار دهید تا مطمئن شوید بسته بندی برای اقلام غذایی خاص شما کار می کند.