جعبه کیبوردی

پایداری و مقاومت جعبه کیبوردی برای ارسال محصول مناسب می سازد. جعبه کیبوردی گزینه ای عالی برای شرکت هایی هستند که محصولات خود را آنلاین به فروش می رسانند. شرکت ها همچنین از این جعبه ها برای ارسال محصولات تبلیغاتی به مشتریان خود استفاده می کنند. جعبه های کیبوردی عالی هستند برای ارائه مواد به مشتریان، زیرا آنها ارزش و کیفیت را به بسته های ارائه شده اضافه می کنند. شما می توانید جعبه های کیبوردی را در مارک های متعدد الکترونیکی استفاده کنید. معمولا آنها در ترکیب با بسته بندی محافظ سفارشی برای جدا کردن اقلام مختلف حمل می شوند..

 

جعبه کیبوردی

جعبه های کیبوردی و بازاریابی

جعبه های کیبوردی با دادن فرصت های تبلیغاتی به شرکت شما ارزش افزوده می دهد. صندوق پستی سفارشی طراحی شده به شما امکان می دهد تا در هر مرحله از فرآیند حمل و نقل به بازار با هدف خود ارتباط برقرار کنید. با گذشت زمان به مقصد نهایی، ممکن است از طریق کانال های متعدد عبور کرده باشد. افراد بیشتری که محصول شما را مدیریت می کنند، افراد بیشتری که به شرکت شما معرفی شوند

 

 

مقاومت جعبه های کیبوردی

جعبه های کیبوردی قوی  و به سادگی خراب نمی شوند  و در بسیاری از موارد برای ذخیره سازی اقلام در خانه مورد استفاده مجدد قرار می گیرند. این یک مزیت است زیرا باعث کاهش ضایعات می شود. در نهایت، جعبه ممکن است از بین برود، اما آنها از مقوا ساخته شده است که یک ماده قابل بازیافت است. بعضی از شرکتها عملا آنها را از مواد بازیافتی خارج می کند که برای محیط زیست نیز عالی است.

 

طول عمر جعبه های کیبوردی

جعبه های کیبوردی طول عمر دوره تبلیغات شما را طولانی تر می کنند. افرادی که جعبه خود را برای نگهداری اشیا در جعبه نگه می دارند، هربار که بر روی آن قرار می گیرند، برند شما را یادآوری می کنند. همچنین، آنها ممکن است از آن برای ارسال اقلام به افراد دیگر استفاده کنند. باز هم، بیشتر جعبه سفر می کند، بیشتر در معرض نام تجاری شما قرار میگیرد. این می تواند برای تبلیغات دراز مدت در نظر گرفته شود.

 

 

جعبه های کیبوردی با سیاست و اهداف پستی

جعبه کیبوردی یک بسته بندی است که برای اهداف پستی طراحی شده است. از اتصال فلپ و بال جمع آوری آن آسان است و نیازی به مونتاژ و بسته شدن به نوار چسب نیست. دیوارهای جانبی دوجداره آن از ویژگی های مقاومت خوبی در طی فرایند تحویل و حمل و نقل برخوردار بوده و باعث می شود که نسبت به سایر انواع بسته بندی های مقوایی ، نسبت به حمل و نقل با دوام و مقاوم تر باشند. این به طور معمول به عنوان یک جعبه هدیه آماده خرده فروشی ، جعبه اشتراک یا بسته بندی تجارت الکترونیکی کار می کند.

 

کارتن کیبوردی برای محافظ محصول

جعبه های پستی برای محافظت از محصول در فرایند حمل و نقل ، به ویژه برای هدایای گرانبها بسیار مهم هستند. ما هر ماه انبوهی از جعبه های کیبوردی را برای فروشگاه های خرده فروشی و آنلاین ارائه می دهیم. محصولات با کیفیت بالا ممکن است ناشی از فناوریهای پیشرفته و سیستم کنترل کیفیت دقیق باشد. ما می خواهیم بهترین محصولات را با قیمت های رقابتی تولید کنیم ، بنابراین هزینه های تولید پایین را از طریق راندمان عالی تولید حفظ می کنیم. فقط محصولات واجد شرایط بسته بندی و به مقصد مشخص شده شما ارسال می شوند.

 

جعبه های کیبوردی قفل موج دار با کیفیت بالا (کرافت) را با قیمت مناسب ارائه می دهیم. به عنوان یک تولید کننده فرآیند یک مرحله ای ، از طراحی گرفته تا ساخت و حمل و نقل ، خدمات ما حرفه ای ، بصرفه و به موقع است. جعبه های کیبوردی را با ابعاد و انواع مختلف تولید می کنیم. ما از ورق با کیفیت بالا استفاده می کنیم ، تمام موادی که استفاده می کنیم ۱۰۰ درصد قابل بازیافت هستند. تیم طراحی ما مستقر در ایران برای دستیابی به هدف تبلیغاتی شما به شما در طراحی سفارشی جعبه کیبوردی خود کمک می کند.

 

 

 

 

تعریف چاپ فلکسو چیست

چاپ فلکسو یک فرآیند چاپ مستقیم بر روی کارتن است که در آن چاپ به صورت مستقیم بر روی کارتن انجام می شود. این فرآیند چاپ غالب در بخش بسته بندی کارتن انجام میشود. چاپ فلکسو یک فرآیند چاپ بسیار آسان است که هزینه های بسته بندی را تا حداقل امکان کاهش میدهد. بر خلاف چاپ افست ، جوهر چاپ مستقیماً از صفحه چاپ به صفحه راه راه منتقل می شود. چاپ فلکسو انتخاب بسیار خوبی برای چاپ بسته بندی کارتن است. تقریباً در تمام صنایع برای کارتن های حمل و نقل و جعبه های پستی کاربرد گسترده ای دارد

چاپ فلکسو کارتن

 

چاپ فلکسو به دلیل سرعت تولید بالا و قیمت مناسب در تمام صنایع برای کارتن های حمل و نقل و جعبه های پستی کاربرد گسترده ای دارد. تیم نوژا پک این امکان را برای شما فراهم میکند تا کارتن های چاپی شرکت خود را در ۴ رنگ تولید کنید. کارتن های فلکسو نمایان گر برند شما هستند . مثل دیجی کالاو ….

 

جعبه های چاپ شده Flexo

نوژا پک به خاطر توانایی های خود در تولید کارتن های چاپی فلکسو ، جعبه ها ، جعبه های پستی الکترونیکی ، از چاپ یک تا چهار رنگ افتخاراین را دارد تا کارتن های شما را به نحوه احسن انجام دهد. این شرکت با داشتن  خط تولید عظیم برای کارتن های تک جداره ، دو جداره و سه جداره می تواند طیف گسترده ای از محصولات کارتن چاپی فلکسو را به شرح زیر تولید کند

تخته موج دار تک چهره

  • F ، E ، B ، C  یک جعبه موجدار دیواری فلوت
  • AB ، BE ، BC
  • کارتن راه راه سه جداره سنگین
  • جعبه های راه راه
  • جعبه های پستی راه راه.

طیف گسترده ای از فناوری های دستگاه برای چاپ فلکسو توسعه یافته است. به طور کلی بین پیش چاپ و پس از چاپ تمایز ایجاد می شود

 

نحوه چاپ فلکسو

فرآیند چاپی  پیشرفته است که به وسیله ی سیلندرهای بزرگ که کلیشه ژلاتینی بر روی آن نصب میشود انجام میشود. دستگاه فلکسو امکان تولید کارتن های تا طول ۲٫۶۰ را دارد ، این دستگاه  تصاویر چاپی را می توان با سرعت بسیار بالا با دقت بسیار زیاد انجام دهد. توسعه چاپ مستقیم بر روی کارتن بسیار مقرون به صرفه تر از کارتن های لمینتی میباشد . فلکسو با یک فرآیند چاپ سریع ، از جوهرهای خشک کننده سریع استفاده می کند و روی انواع مختلفی از مواد جاذب و غیر جاذب کار می کند. با توجه به قابلیت  ، انعطاف پذیری و زمان چاپ سریع ، فلکسو به طور گسترده ای بهترین گزینه چاپ برای کارتن های  سفارشی با حجم بالا در نظر گرفته می شود. هنگام انتخاب رنگ برای طرح خود ، رنگ زیرلایه خود را در نظر بگیرید ، زیرا جوهر هنگام استفاده روی سطح قهوه ای یا سفید ، تیره تر یا روشن تر به نظر می رسد. هرچه درجه فلوت ها ریزتر انتخاب شود ، کیفیت کار چاپ شما برتر است انتخاب جوهر مناسب برای پروژه خود امری منحصر به فرد به نظر می رسد ، اما اطمینان از داشتن جوهر مناسب برای پروژه خاص خود به شما کمک می کند تا از نتایج ضعیف چاپ و کار مجدد پرهیز پرهیز کنید

 

 

 

دایکات کارتن های فلکسو

بعد از خدمات چاپ روی کارتن مرحله تیغ خوردن یا دایکات کردن کارتن صورت میگیرد. که به وسیله سیلندرهای بزرگ که تیغ های بلند بر روی آن های نصب است تیغ یا چاک خورده می شود . این تیغها به صورت دستی و اتوماتیک تنظیم میشود. نحوه تولید کارتن فلکسو به این صورت است که بعد از مرحله چاپ ورق یا کارتن به تیغ های بلند میرسد. وعملیات تیغ یا چاک صورت میگیرد و کارتن به صورت باز از دستگاه بیرون آمده و در دستگاه لب چسب قرار میگیرد . و دستگاه لب چسب به صورت اتوماتیک لب چسب کارتن را میچسباند وآماده بسته بندی و ارسال می شود.