جعبه سازی فانتزی

جعبه سازی فانتزی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشد و شما می توانید بسته به سلیقه خود این نوع از جعبه ها را خریداری نمایید و مورد استفاده قرار دهید . جعبه سازی نوژا پک یکی از دفاتر فروش و تولید جعبه فانتزی می باشد که می تواند سفارشات شما برای ساخت این نوع از جعبه ها را در تیراژ های بالا انجام دهید شما می توانید برای مشاوره در زمینه جعبه فانتزی در ساعات و روز های غیر تعطیل با استفاده از شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس تماس باشید تا اطلاعات کامل در این زمینه در اختیار شما قرار بگیرئد لازم به ذر می باشد شما می توانید سفارش جعبه سازی فانتزی را در ساعات غیر اداری و روز های تعطیل با استفاده از فرم ثبت سفارش برای ما ارسال نمایید در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم

 

جعبه سازی فانتزی

چرا جعبه سازی فانتزی توسط تیم نوژا پک

  • طراحی و ساخت انواع طرح ها و رنگ ها
  • استفاده از مدل های جدید
  • سرعت بالا در طراحی و تولید جعبه فانتزی
  • هزینه پایین و مناسب برای تولید این جعبه ها
  • طراحی و تولید این نوع از جعبه ها در تیراژ بالا
  • مشاوره رایگان برای طراحی جعبه

 

دانلود نقشه قالب سینی

 

 

 


 

دانلود نقشه قالب جعبه سیب زمینی 

 

 

 

 


دانلود نقشه قالب جعبه شامپو

 

 


دانلود نقشه قالب ساک دستی

 

 


 

 

دانلود نقشه قالب جعبه پیتزا

 


 

 

دانلود نقشه قالب جعبه پیراهنی

 


 

دانلود نقشه قالب جعبه میوه

 


 

 

دانلود نقشه قالب جعبه میوه

 

 


 

دانلود نقشه قالب جعبه لنتی

 


دانلود نقشه قالب جعبه کیبوردی

 


 

 

دانلود نقشه قالب جعبه کفش

 


دانلود نقشه قالب جعبه همبرگر

 


 

دانلود نقشه قالب جعبه استند


دانلود نقشه قالب جعبه دستمال کاغذی

 


دانلود نقشه قالب جعبه درب دارویی ته قفلی

کارتن سازی در مشهد

اگر قصد مدیر یک مجموعه فروشگاهی یا خدماتی یا تولیدی می باشید و نیاز به یک دفتر کارتن سازی در مشهد می باشید می توانید با گروه نوژا پک که یکی از دفاتر طراحی و تولید جعبه سازی و کارتن سازی می باشید در تماس باشید تا کارشناسان این مجموعه علاوه بر راهنمایی های مورد نیاز  اطلاعات قیمتی را نیز در اختیار شما قرار دهند

شما می توانید در ساعات ادارای و روز های غیر تعطیل با استفاده از شماره های مندرج در وب سایت با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید و سفارش کارتن سازی در مشهد را ثبت نمایید لازم به ذکر می باشید شما در روزهای تعطیل  و همچنین ساعات غیر اداری نیز می توانید با استفاده از فرم ثبت سفارش در خواست خود را ثبت نمایید

کارتن سازی در مشهد

چرا کارتن سازی در مشهد :

مشهد یکی شهرهای زیارتی در ایران می باشد که هر ساله میزبان افراد زیادی از شهرها و استان ها و همچنین سایر کشورهای دیگر می باشد . مشهد با توجه به ویژگی هایی که دارد امروزه به عنوان یکی از شهرهای و استان های پر جمعیت خود را معرفی کرده است و بسیاری از کارخانجات نیز در این استان متمرکز شده است

در صورتی که شما نیز صاحب یک شغل و کارخانه می باشد و نیاز به جعبه سازی در مشهد دارید می توانید با ما در تماس باشید تا کارشناسان این مجموعه اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند

 

ما مشغول ارائه مجموعه متنوعی از قطعات یدکی لوازم جانبی هستیم که از نظر مشتریان ویژگی هایی مانند دوام ، استحکام کششی بالا و مقاومت در برابر خوردگی در نظر گرفته شده است. دامنه ما در انواع طرح ها ، اشکال و اندازه های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان موجود است. ما با استفاده از جعبه قطعات یدکی درجه یک به برکت دامنه خود با تضمین کیفیت بالا و ابزار بیشتر می پردازیم.

 

جعبه قطعات یدکی

به عنوان یک تولید کننده پیشرو  ما مجموعه گسترده ای از جعبه قطعات یدکی را ارائه می دهیم. مشتریان می توانند با تشکر از تیم سازنده ما ، از این محدوده در مشخصات مورد نیاز بهره مند شوند. این دامنه به دلیل دوام ، قابلیت اطمینان و سایر ویژگیهای جذاب مانند ساخت و سازهای قوی و غیر ساینده و عمر طولانی تر ، در بین مشتریان بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

 

بسیاری از بخش های صنعت خودرو در حال استفاده از جعبه های لوازم جانبی زیبا هستند تا جلوه ای قدرتمند به خریداران بالقوه نشان دهند. چه بخواهید اجزای موتور و چه قطعات یدکی خارجی را بفروشید ، بسیار مهم است که استراتژی بازاریابی خود را برای شناخت برند مؤثر در بین مشتریان برنامه ریزی کنید. بنابراین ، برای کمک به شما در انجام این کار سنگین نوژا پک از صفر تا صد این پروژه را برعهده میگیرد .

جذابیت محصول خود را با معرفی سبک های جدید بسته بندی برای ماندن در بازار چند برابر کنید. به خصوص اگر در حال فروش محصولات اتومبیل امضائی خود هستید ، باید سبک و شکل جعبه ها منحصر به فرد باشد تا محصولات ویژه خود را از سایرین رقبا جدا کنید . با توجه به این موضوع ، نوژا پک منحصر به فرد ترین سبک های بسته بندی را برای قطعات اتومبیل شما فراهم می کند برای افزایش امکانات فروش ، ازجعبه های منحصر به فرد ما استفاده کنید تا مشتریان را به خرید محصول شما ترغیب کنند

 

 

 

بسته بندی قطعات خودرو

 

بسته بندی در صنعت اتومبیل سازی  بسیار ضروری است. چندین گزینه در ساخت بسته بندی عناصر خودرو ا استفاده شده است. در برخی موارد ، این مؤلفه ها برای درک نیاز به شواهد متمایز ویژه ای دارند. به همین دلیل ما با برنامه ها ، سبک ها و قالب های خاص ، جعبه های مخصوص قطعات خودرو را ارائه می دهیم. برنامه ریزان ما برخی گزینه ها را برای انتخاب بسته بندی بهتر و مناسب ارائه می دهند.

 

انتخاب جعبه های رنگی منحصر به فرد با چاپ های با کیفیت عالی می تواند مشتریان بالقوه را به سمت شما بکشاند.و فروش شما را افزایش دهد ، جدیدترین ماشینهای ما ، ما را قادر می سازند تا نتایج طراحی چاپ با کیفیت بالا را ارائه دهیم که با استفاده از آن می توانید مشتریان را برای خرید قطعات خودروی خود تحریک کنید. برای رزرو سفارش خود با شماره ۰۹۳۵۳۴۱۲۲۰۱تماس بگیرید.ما متعهد هستیم که هر نوع کمک به مشتریان گرانبها را از طریق خدمات خارق العاده ارائه دهیم.

چرا ما؟

نوژا پک جعبه های قطعات خودرو را دقیقاً مطابق با نیازهای شما آسانتر از همیشه کرده است. ما می توانیم تمام ایده های خلاقانه شما را زنده کنیم زیرا این مهمترین و بالاترین اولویت ما برای جلب رضایت مشتری است. نیازی به نگرانی در مورد کیفیت جعبه هایی نیست که در نهایت دریافت خواهید کرد ، زیرا تیم ما از کارشناسان خبره جعبه های شما را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد که از انتظارات شما فراتر رود و به شما در رشد کسب و کار خود به ارتفاعات جدید کمک می کند. شما به سرعت طرفدار ما خواهید شد زیرا ما در هر زمان می توانیم محصول مناسب را به موقع تحویل دهیم. ما می دانیم که خریداران ما برای جعبه هایی که سفارش می دهند قیمت ارزان قیمت می خواهند ، به همین دلیل ما حمل و نقل رایگان را به همراه روش های پیشرفته تولید ارائه می دهیم تا هزینه های کلی شما را کاهش دهیم که سود شما را به حداکثر برساند.

 

نوژا پک یکی از دفاتر تولید و ساخت جعبه های قطعات یدکی در تهران می باشد که آماده ساخت انواع این نوع از جعبه های می باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید

 

کارتن سازی در تهران

 کارتن سازی در کرج

جعبه های سخت یا هاردباکس اغلب با محصولات لوکس مرتبط هستند. جعبه های سخت معمولاً ضخامتهای مختلفی دارند که از ۱ تا ۳ میلیمتر متغیر هستند. جعبه های سخت یا هاردباکس در جعبه سازی وکارتن سازی محبوبیت بسیار بالایی دارند و بیشتر برای محصولات لوکس وگران قیمت استفاده می شوند. جنس مغزی این نوع جعبه ها بیشتر از بازیافت مقوای حاصله در چاپخانه ها تولید می شود و معمولاً به طور مستقیم چاپ نمی شوند. این جعبه ها غالباً به صورت دستی و ماشینی روکش می شوند. روند چاپ جعبه سخت در جعبه سازی وکارتن سازی به این صورت است که روی مقوای گلاسه یا تحریر گرم پایین چاپ یا طلاکوب اجرا می شود و بعد به صورت دستی و ماشینی روکش می شود. در برخی موارد از مخمل برای روکش این نوع جعبه استفاده می کنند.
جعبه سخت یا هاردباکس به دلیل لوکس بودن می تواند به برندینگ شما کمک فراوانی بکند. آیا تا به حال یک جفت کفش خوب یا پاشنه بلند خریده اید؟ آنها را در یک جعبه سفت و سخت قرار داده اید؟یک جعبه لوکس چقدر در فروش شما تاثیر دارد؟ جعبه های اپل وگوشی های موبایل سایر مدل های بالا الکترونیک محصولات زیبایی و غیره از دیگر کاربردهای این نوع جعبه هستند.

 

 

 

چگونگی ساخت جعبه های سخت

پس از مرحله قالب سازی که اندازه و ابعاد جعبه سخت شما مشخص شد، ما ورق مناسب برای اندازه شما را تهیه می کنیم. پس از مرحله خرید، ورق در کارگاه دایکات می شود. در عکس زیر می توانید نحوه دایکات شدن این جعبه را مشاهده کنید.

 

همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید، گوشه چهار طرف جعبه سخت با چسب نگه داشته می شود تا در مرحله روکش کردن آن به سهولت انجام شود.

 

بعد از مرحله چسب زدن، چهار طرف جعبه روکش را در زیر جعبه سخت قرار داده و با چسب صحافی روی بدنه جعبه روکش می شود.

 

 

 

 

 

 

در برخی موارد، جعبه سخت یا هاردباکس با استفاده از یراق آلات به هم متصل می شوند وگاهی اوقات در مغزی بدنه ممکن است آهن ربا به کار رود. مشتریان هنوز هم می توانند جعبه های سخت خود را با پوشش های مختلف انتخاب کنند؛ برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در تماس باشید.
سبک های جعبه سخت یا هاردباکس
جعبه های سخت شامل اساساً دو بخش – درب و پایه (بالا و پایین)هستند. شکلها و اندازه جعبه های سخت با هم متفاوت هستند: مربع، مستطیل، دایره ای، مثلثی شکل و غیره. اما در صنعت بسته بندی سبک های جعبه سخت معمولاً دسته بندی شده اند که شما می توانید سفارش خود را با تیم نوژا پک در میان بذارید..

جعبه سخت به سبک تلسکوپی – این نوع هاردباکس به طول کامل شبیه جعبه های میوه تا پایین پوشیده می شود. برای راحت باز و بسته شدن جعبه یک جا انگشتی بر روی درب تعبیه می شود.

 

جعبه سازی در تهران

 

این نوع جعبه یکی دیگر از انواع جعبه های تلسکوپی است که درب آن تنها بخشی از بدنه را می پوشاند. از این نوع جعبه معمولاً برای جواهرات و لوازم آرایشی بهداشتی استفاده می کنند.

 

 

یکی دیگر از انواع جعبه های هاردباکس، نوع کلاسیک است که معمولاً برای صنعت کفش سازی استفاده می شود و تاثیر بسیاری در برند شما دارد.

 

 

جعبه هارد باکس به سبک کشویی که معمولا به صورت یک کاور از جنس هاردباکس و یک کفی از همین جنس ساخته میشود که به صورت کشویی باز وبسته میشود.این جعبه بهترین نوع دیدن شدن محصول شما را برعهده دارد.

 

این نوع جعبه نمونه دیگری از جعبه های سخت است که از ۳ تکه کفی، درب، یقه ساخته می شود و نحوه جمع کردن آن به این صورت است که یقه داخل زیره و درب آن بر روی یقه قرار می گیرد. گاهی اوقات ممکن است درب به صورت لولا باز و بسته شود.

 

 

گاهی اوقات ارتفاع “یقه” بیشتر می شود و از لبه پایه به قدری گسترش می یابد که شکاف بین درب و پایه ایجاد کند. این کار عمدتاً به دلایل زیبایی انجام می شود.

 

 

 

درب جعبه سخت

این همان جایی است که درب جعبه سخت به طور دائم متصل شده و با استفاده از یک لولا یا با یک نوار مغناطیسی یا اتصال یک نوار باقی می ماند. این جعبه ها برای محصولات مکرر استفاده می شوند. سبک های مختلف درب جعبه سیلندر لولایی وجود دارد. و در اینجا برخی از سبک های محبوب هستند.

 

 

جعبه سخت مدل کتابی

این نوع جعبه سخت شبیه یک کتاب است. این سبک معمولاً برای بسته بندی مواد غذایی لوکس، لباس، محصولات زیبایی و لوازم الکترونیکی مصرفی استفاده می شود. همانطور که قبلا ذکر شد، جعبه سخت دارای تنوع بسیار زیادی است.

طیف وسیعی از جعبه های سخت، (جعبه عطر و جعبه مواد غذایی و آرایشی بهداشتی) وجود دارند که با توجه به امکانات زیربنایی ما، تولید دقیق این محصولات با اطمینان انجام می شود. این محصولات در برنامه های مختلف بسته بندی استفاده می شوند. ما برای آن که نیازهای دقیق مشتریان خود را برآورده کنیم، این جعبه ها را در اندازه ها و طرح های مختلف ارائه می دهیم. با توجه به ساختار محکم و عمر طولانی تر این جعبه ها کارایی آن در بازار بسیار مورد نیاز است. ما رویکرد مشتری محور را دنبال می کنیم تا نیازها و خواسته های مشتریانمان را درک کنیم