کارتن ۵ لایه چیست؟

کارتن‌ها از لایه‌های مختلف کاغذی تشکیل شده‌اند که ساختاری پایدار با شکلی واضح (عمدتا به شکل جعبه) ایجاد می‌کنند که از کالاها در فرآیند حمل و نقل و محافظت می‌کنند. ۳ نوع اصلی از جعبه های کارتن وجود دارد: کارتن ۳ لایه، کارتن ۵ لایه، کارتن ۷ لایه. یکی از پرکاربردترین انواع کارتن ۵ لایه می باشد. کارتن ۵ لایه نوعی کارتن است که از ۵ لایه کاغذ کارتن تشکیل شده است. این جعبه ها اغلب برای حمل کالاهای با وزن ۱۲ کیلوگرم تا ۱۸ کیلوگرم استفاده می شوند. بستگی به اندازه و شکل جعبه دارد. کارتن های ۵ لایه اغلب برای بسته بندی کالاها، اثاثیه، ماشین آلات و … که بزرگ و سنگین هستند استفاده می شود.

کارتن پنج لایه

 

ساختار کارتن ۵ لایه

کارتن ۵ لایه شامل: ۲ لایه کاغذ موج سینوسی، ۲ لایه کاغذ خارجی و ۱ لایه کاغذ صاف در بین ۲ لایه کاغذ موجدار،ویژگی خاص این ۵ لایه کاغذ این است که در هم آمیخته شده اند تا ترکیبی فشرده ایجاد کنند.

لایه بیرونی

این بیرونی ترین لایه کارتن است. بنابراین نوع کاغذ استفاده شده برای این لایه بهترین خواهد بود. می تواند کاغذ سفید، کاغذ زرد، کاغذ قهوه ای باشد. نه تنها زیبایی شناسی را تضمین می کند، بلکه چاپ جعبه را آسان تر می کند.

لایه دوم

این لایه ای است که وظیفه اتصال ۲ لایه موج را به یکدیگر دارد. بنابراین کاغذ مورد استفاده برای این لایه، کاغذ نرم و سختی است. زیرا به نیروی زیادی نیاز ندارد.

۲ لایه موجدار

۱ لایه بین لایه زیرین و لایه میانی تشکیل شده است. لایه موجدار به عنوان یک لایه باربر برای کمک به جلوگیری از ضربه عمل می کند.

لایه پایینی

این لایه در تماس مستقیم با کالا است. بنابراین معمولاً نرم است و خاصیت ارتجاعی خوبی دارد. کاغذ مورد استفاده در این لایه معمولا کاغذ معمولی است.باید به صورتی باشد که از ترک خوردگی داخل جعبه جلوگیری شود

 

 

مزایای کارتن ۵ لایه

  • برای نگهداری کالاهای نسبتا سنگین استفاده می شود..
  • صرفه جویی در تلاش انسان هنگام حمل کالاهای حجیم و سنگین.
  • طیف گسترده ای از اندازه ها و طرح ها متناسب با اهداف مختلف.
  • جعبه از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است. می تواند بارها مورد استفاده مجدد قرار گیرد.
  • انعطاف پذیری در نگه داشتن اجسام سنگین و بزرگ
  • تحمل وزن تا ۲۰ کیلوگرم
  • ماندگاری بالا
  • فضای مناسب
  • قیمت مناسب نسبت به جعبه های چوبی وآهنی
  • مناسب برای جابجایی و نگهداری اجسام بزرگ
  • مناسب برای ساخت کارتن های بزرگ

 

کاربرد جعبه کارتن ۵ لایه

  • کارتن ۵ لایه برای مبلمان چوبی
  • کارتن ۵ لایه محصولات کشاورزی
  • کارتن ۵ لایه مواد غذایی
  • کارتن غذاهای دریایی ۵ لایه
  • کارتن ۵لایه جهت صادرات و واردات

 

 

چاپ کارتن ۵لایه

کارتن ۵لایه به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد. چاپ کارتن روی آن بسیار تمیز انجام میشود که اصطلاحا به آن چاپ مستقیم روی کارتن میگویند.که ما قابلیت چاپ ۴ رنگ بر روی کارتن را میتوانیم ارائه دهیم . چاپ دیگری که میتوان بر روی کارتن انجام داد چاپ افست میباشد که اصطلاحا به آن کارتن لمینتی ۵ لایه میباشد .قیمت آن نسبت به چاپ روی کارتن بیشتر میباشد. ولی به دلیل روکش نازک مقوا بر روی کارتن ۵لایه از کیفیت و استقامت بالایی بر خوردار است.اگر به دنبال یه کارتن با کیفیت با چاپ زیبا واستقامت بالا هستین میتوانید از کارتن های ۵ لایه لمینتی استفاده کنید.ما به عنوان یک تولید کننده می توانیم نیازهای شما را در صنعت جعبه سازی و کارتن سازی برطرف کنیم.

 

 

قیمت کارتن ۵ لایه

قیمت کارتن ۵ لایه به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله عواملی که بر روی قیمت کارتن ۵لایه تاثیر گذار است.وزن محصول است ما طبق وزن محصول ونیاز شما جنس کارتن ۵لایه را انتخاب میکنیم هر چه از ترکیب کاغذ ۵لا کاهش بدهیم مسلمن قیمت آن کاهش میابد.پس کارتن ۵لایه را میتوان در انواع ترکیب ها تولید کرد وقیمت آن را به حداقل رساند.دلیل دیگری که میتواند بر روی قیمت کارتن ۵لایه تاثیر بگذارد سایز جعبه میباشد گاهی اجسام کوچک هستن ولی وزن بالایی دارند به همین دلیل نمیتوان یک ۵ لای قوی لحاظ کنیم چون کارتن ۵لایه در ابعاد کوچک میتواند شکننده باشد از این رو در بین لایه های آن از کاغذ ایرانی استفاده میکنیم تا هم ۵ لا نرم شود .هم قیمت آن کاهش یابد. برای اطلاع بیشتر از قیمت کارتن ۵لایه با همکاران ما در شماره های مندرج در سایت در تماس باشید.

جعبه آماده اشاره به نوعی از جعبه دارد که قبل از سفارش شما ساخته شده است و شما می توانید حسب نیاز خود آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید همانگونه که می دانید جعبه و کارتن در بسته بندی محصولات و کالا ها بسیار مورد استفاده قرار می کیرند از این رو با توجه به نیاز برخی از سایز های جعبه ها به صورت حاضری در بازار ساخته می شود و شما می توایند بدون معطلی نسبت به خرید این جعبه ها و کارتن ها اقدام نمایید در ادامه ما قصد داریم به صورت کامل در مورد جعبه آماده و کارتن آماده اطلاعاتی را برای شما قرار دهیم در صورتی که نیاز به این نوع از جعبه ها دارید می توانید با ما در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند.

 

جعبه آماده

 

جعبه آماده چیست ؟

جعبه هایی می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته شده است و شما می توانید بدون اینکه معطل فرایند ساخت جعبه شوید این جعبه ها را خریداری نمایید و استفاده نمایید امروزه شرکت های مختلفی در زمینه فروش کارتن آماده در حال فعالیت می باشند که یکی از این شرکت ها نیز نوژا پک می باشد شما می توایند جهت خرید و مشاوره در مورد این نوع از جعبه ها با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل اطلاعات جعبه آماده را در اختیار شما قرار دهند.

 

 

سایز جعبه آماده

سایز کارتن آماده بسیار محدود می باشد و شرکت های مختلف ممکن است تنها چند سایز از این جعبه ها را داشته باشند دلیل آن نیز این می باشد که جعبه ها در بازار انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشند شما می توانید با توجه به کالای خود از شرکت های مختلف استعلام ابعاد و اندازه جعبه های موجود را بگیرید البته این را به خاطر داشته باشد در برخی از موارد شما ممکن است جعبه و کارتنی هم سایز با محصول و کالای خود یافت نکنید که بهترین راه برای رسیدن به نیاز خود انتخاب یک جعبه آماده با سایز تقریبی می باشد .

 

آیا جعبه آماده دارای طرح و نقشه می باشد ؟

همانگونه که اشاره شد جعبه آماده معمولا برای مصارف مختلفی استفاده می شود و ممکن است افراد مختلف حسب نیاز خود برای بسته بندی کالا های مختلف از آن استفاده نمایید به همین خاطر ما روی جعبه ها از طرح و نقشه و چاپ خاصی استفاده نکردیم دلیل آن نیز این می باشد که این طرح و نقشه می تواند باعث محدود شدن نیاز مشتری شود در صورتی که نیاز به طرح و رنگ خاصی برای بسته بندی کالای خود می باشید بهترین روش این است که جعبه با ابعاد سفارسی را سفارش دهید که فرایند آن نیز طولانی می باشد و حداقل به دو هفته زمان نیاز دارد

 

حداقل تعدار سفارش جعبه آماده چقدر می باشد ؟

شما می توانید از ۵ عدد به بالا این جعبه ها را سفارش دهید همانگونه که گفته شد کارتن آماده از قبل ساخته شده است و در مکانی نگه داری می شود و می تواند به صورت کلی و جزئی نیز به فروش برسد . در صورتی که نیاز به تعداد زیاد از جعبه ها دارید ممکن است شرکت های ارائه دهنده میزان درخواستی شما را نداشته باشند که برای ساخت آن نیز ممکن است مدتی معطل شوید تا جعبه براساس نیاز شما ساخته و تحویل داده شود

 

قیمت جعبه آماده چقدر می باشد ؟

قیمت کارتن آماده به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد البته به خاطر داشته باشد که قیمت کارتن و جعبه لا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از مهمترین این فاکتورها می توان به ابعاد و اندازه ، نوع ورق ، طرح و نقشه و… اشاره کرد در صورتی که نیاز به استعلام قیمت جعبه اماده دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاارن ما اطلاعات قیمتی این جعبه ها را در اختیار شما قرار دهند

 

 

چگونگی خرید کارتن آماده

در صورت نیاز به خرید جعبه آماده و کارتن آماده شما می توانید از دو روش استفاده نمایید در روش معمولی شما می توانید با مراجعه به دفتر نوژا پک نسبت به خرید این جعبه ها اقدام نمایید اما در روش جدید شما می توایند با استفاده از خرید اینترنتی اقدام به خرید این جعبه ها کنید لازم به ذکر می باشد بعد از خرید شما حداکثر ۱۲ ساعت کاری این جعبه ها در اختیار شما قرار خواهند گرفت لازم به ذکر می باشد قبل از مراجعه حصوری برای خرید جعبه آماده با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا موجودی برای خرید این جعبه ها بررسی شود

اسپات چیست؟

اسپات،رنگ هایی هستن که به صورت ساختگی و آماده در برج های دستگاه چاپ ریخته میشوند.کیفیت این رنگ ها بالاست وترکیبی از۴ رنگ اصلی نیستن برای همین ترام ندارند.کیفیت بالای این رنگ ها هزینه بالاتری برای چاپ نسبت به رنگهای چهار رنگ طلب میکند.

 

نکات مهمی که درباره این رنگها باید بدانید!

رنگ های ساختگی یا اسپات توسط چاپخانه با ترکیب چند ساخته میشود.یا به صورت آماده خریداری میشودند که حالت دوممطلوب تر است.شرکت پنتون،یک مجموعه معروف میباشدکه رنگ های اسپات وساختگی را با کیفیت بسیار بالایی در خلوص ومواد اولیه،تولید میشود.رنگ های اسپات را نباید اورپرینت کرد چون کیفیت رنگ کاهش پیدا میکند.در ضمن این رنگ ها ترام ندارند وتخت هستند وبرای کارهایی که چاپ یکنواخت و یکدست لازمه خیلی خوب جواب میدن

رنگ پنتون چیست؟

پنتون یک شرکت معتبر آمریکایی استکه در زمینه رنگ فعالیت میکند.این شرکت علاوه برتعریف رنگ های سال،کمک به استاندارد سازی رنگ،تعریف دستگاههای مختلف رنگ،کتاب رنگ مناسب برای طراحان وهنرمندان به وجود می آورد.در سال ۱۹۸۶ میلادی شرکت پنتون فعایت خودش را به عنوانانستیتو رنگ پنتون گسترش میدهد.وبه همکاری با شرکت های مختلف برای ایجاد رنگ استانداردمی پردازد۲ سال بعد یعنی ۱۹۸۸ پنتون اولین مجموعه رنگی خودش برای پارچه هم تولید میکند

 

تاثیر رنگ در بازاریابی

اگر سند رنگی یکسانی را روی دو چاپگر مختلف چاپ کنید، مثلاً در خانه و محل کار، ممکن است تفاوت رنگی در این دو نسخه مشاهده کنید؟ تنوع رنگی یکسان اغلب یک مشکل بزرگ برای چاپگرها یا تولیدکنندگان بسته بندی است. دستیابی به رنگ ثابت در بسته بندی یا سایر مواد بازاریابی چاپی از پروژه ای به پروژه دیگر می تواند یک مبارزه دائمی باشد.اگر در بسته بندی دسته ای به دسته دیگر متفاوت باشد.اعتماد مصرف کننده را کاهش میدهد.واین سوال را در ذهن مشتری ایجاد میکندکه ممکن است جنس تقلبی باشد واز خریدن آن صرف نظر کند .چاپ یک تجارت دشوار است .چاپ یک هنر است. چشم انسان می تواند تغییرات بسیار ظریف رنگ را با مقایسه ای کنار هم تشخیص دهد.
چگونه یک شرکت می تواند اطمینان حاصل کند که رنگ آنها با هر بار چاپ بسته بندی مطابقت دارد؟

 

چند راه وجود دارد.

یکی از راه ها این است که از یک شرکت جوهر استفاده کنید تا یک رنگ سفارشی برای شما ایجاد کند..
راه دیگر برای بدست آوردن رنگ ثابت، استفاده از کاغذ درجه یک است.
مسلما بهترین و ساده ترین راه برای دستیابی به رنگ ثابت در بسته بندی، و همچنین سایر مواد بازاریابی شما، استفاده از رنگ پنتون است.

تصور کنید که برای بسته بندی محصول خود اثر هنری دارید که به یک سازنده بسته بندی جدید می روید. برای سال ها آرم شما طلایی و بنفش خاصی است. هزاران تنوع رنگ طلایی و بنفش وجود دارد، بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که شرکت جدید رنگ مناسب را چاپ می کند؟ از این رو ما به عنوان تجربه در این زمینه رنگ پنتون را پیشنهاد میدهم.که با هر چاپ رنگ شما ثابت بمانداستفاده از رنگ‌های پنتون تضمین می‌کند که رنگی را که انتظار دارید از یک پروژه چاپ جدید دریافت کنید.رنگ های پنتون به صورت کتابچه در اختیار چاپخانه ها قرار دارد مشتریان میتوانند با مراجعه به این کتابچه کد رنگ خود را بدست بیاورند .وهویت بصری محصول خود را در بازار حفظ کنند.

 

نحوه انتخاب رنگ در بسته بندی

چطوری انتخاب رنگ کنیم؟آیا هر رنگی مناسبه؟انتخاب رنگیک موضوعی هست که هم تکنیک لازمه هم روانشناسی لازمه هر رنگی در جایی مناسبه رنگ بر تصمیم خرید ما، درک سلیقه و حتی احساس ما نسبت به یک برند تاثیر می گذارد. ما اشیاء را از روی ظاهر آنها ارزیابی می کنیم و رنگ آنها بخش اساسی این امر است. به عنوان مثال، ما تصمیمات خرید فوری می گیریم، برند را از روی رنگ روی بسته بندی تشخیص می دهیم یا طعم یا تازگی غذا را بر اساس رنگ درک می کنیم بنابراین، ثبات رنگ نه تنها برای یکپارچگی محصول، بلکه برای شهرت و هویت برند نیز ضروری است

 

آیا علاقه مندید که رنگ های برند محصول خود را با ما چاپ کنید؟

از آنجایی که رنگ نقش مهمی در تصمیم خرید مصرف کننده ایفا می کند، تولیدکنندگان نمی توانند این جزئیات را نادیده بگیرند. اجازه دهید متخصصان ما جهت طراحی روی بسته بندی محصول به شما کمک کنند.اگر هنوز تصمیم بر طراحی و محصول خود انجام نداده اید.میتوانید ۲۴ ساعته با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل در خصوص رنگ را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهند و در ضمن اگر بسته بندی نهایی شما تیراژ انبوه داشته باشد ما به صورت رایگان طراحی شما را انجام داده واقدامات لازم برای هر چه بهتر دیده شدن محصول شما انجام میدهیم .برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس های مندرج در سایت با ما در ارتباط باشید.ما به صورت انلاین در خدمت مشتریان گرامی هستیم.پس همین الان تماس بگیرید تا از راهنمایی ما برخوردار شوید