کارتن سازی سه لایه

همنطور که از نام آن پیداست از ترکیب ۳ لایه ورق تشکیل میشود که این ۳ لایه در فرمول های مختلف روی هم منتاژ میشود این نوع ورق با توجه به نوع محصول و قیمت آن تولید می شود ورق ۳لا شامل ورق های ایفولوت بی فولوت سی فولوت میباشد .که معمولا از ۱ لایه لاینر فلوتین و کرافت تشکیل میشود فلوتین در لایه میانی قرار میگیرد که آن هم در گام های مختلف تولید میشود بهترین ورق فلوتین ورق مازندران میباشد که از استقامت بالایی برخوردار است و به همین خاطر از آن جهت کارتن های مادر استفاده می شود.

جعبه مقوایی دست ساز

جعبه پیتزایی

امروزه با توجه به تنوع بسته بندی و رقابت دربازار، بسته بندی های بسیار مختلفی از جمله جعبه های فست فودی وجود دارد . از جمله جعبه های فست فود میتوان جعبه های پیتزا که در تنوع وسایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه میشود.مقوای مصرفی در جعبه های پیتزا معمولا بهداشتی ،E  فلوت و مقوا میباشد. جعبه پیتزا مربع و مستطیلی در اندازه های استاندارد موجود می باشد و برای استفاده در فضای باز و رستوران ها مناسب است. همچنین می توانیم جعبه های فرم سفارشی مانند شش ضلعی و هشت ضلعی را طراحی کنیم، یا ویژگی های ویژه ای را برای نگه داشتن سس ها یا سایر مواد غذایی به کار ببریم

جعبه مقوایی پیتزایی

جعبه مقوایی طلا

در یک جامعه که در آن ازدواج اغلب موضوع سیاست است، نه عشق، جعبه مقوایی طلا به شیوه ای برای دادن صمیمیت به تصمیماتی که عمدتا با ملاحظات سلسله ای در ذهن داشت، تبدیل شد
یکی دیگر از جعبه های فانتزی و ظریف میتوان از جعبه های  طلا و جواهرات نام برد که در طرحهای زیبا به بازار عرضه میشود . از جمله مواردی که در طراحی این نوع جعبه استفاده میشود خاص بودن این جعبس که وابسته به یک طراحی خوب میباشد . طرح گرافیکی مناسب و چاپ خوب در خاص بودن این جعبه نقش بسزایی دارد.
جعبه مقوایی طلا

جعبه مقوایی دست ساز

ارائه مجموعه گسترده ای از جعبه های کاغذی دست ساز که میتواند برای ذخیره سازی اهداف روزانه مورد استفاده قرار گیرد. تخصص کافی در تولید این جعبه ها به محصولی زیبا و کارامد تبدیل می شود. برخی از محبوب ترین ها عبارتند از مکعب، قلب، شش گوش، پنتاگون و بسیاری از اشکال دیگر. آنها اغلب برای جعبه هدیه، جعبه جواهرات و غیره استفاده می شود. ما همچنین می توانیم طرح های ویژه ای را در بافت ها و رنگ های مختلف به عنوان درخواست شما ارائه دهیم.
جعبه مقوایی دست ساز

جعبه مقوایی فانتزی

امروزه تنوع پذیری و رقابت در بازار به قدری پیشرفت کرده که عموم به دنبال طرح های خاص و جذاب جهت ارائه هر چه بهتر محصول خود هستند از جمله جعبه های فانتزی میتوان جعبه های شکلات ، فست فود ، جعبه مقوایی آرایش بهداشتی نام برد.
جعبه مقوایی طلا

جعبه مقوایی کادویی

یک جعبه مقوایی کادویی بسیار زیبا فرآیند یک طراحی خوب میباشد . در طراحی جعبه های کادویی ذوق وسلیقه طراح نقش بسزایی را دارد .از جمله جعبه های کادویی در بازار میتوان جعبه های هاردباکس نام برد . که بدلیل شیک بودن این جعبه از آن به عنوان جعبه های هدیه استفاده می کنند.
کارگاه کارتن سازی - کارگاه جعبه سازی
کارگاه کارتن سازی و کارگاه جعبه سازی نوژا پک به عنوان یکی از فعالترین و با تجربه  ترین کارها های فعال کارتن سازی و جعبه سازی در تهران به حساب آورده می شود استفاده از ابزار آلات روز و همچنین نیروهای متخصص و متعهد باعث شده است حجم بالایی از تقاضا توسط کارگاه جعبه سازی نوژا پک هر ماه برای ساخت کارتتن و ساخت جعبه به این دفتر داده  شود .
کارگاه کارتن سازی و کارگاه جعبه سازی نوژا پک اماده ارائه انواع کارتن های و جعبه ها می باشد در صورتی که  نیاز به مدل های مختلفی از کارتن و جعبه می باشد کافی است درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا رزومه کاری این دفتر در کنار نمونه کارها برای شما ارسال شود ساخت کارتن و جعبه در سایز هالی مختلف توسط کارگاه جعبه سازی و کارگاه کارتن سازی نوژاپک قابل انجام می باشد
ثبت سفارش در کارگاه کارتن سازی و کارگاه جعبه سازی نوژاپک به این صورت می باشد که شما د ساعات اداری و روز های غیر تعطیل با استفاده از شماره های مندرج در وب سایت میتوانید با  ما در تماس باشید همچنین لازم به ذکر می باشد در روزهای تعطیل نیز می توانید با استفاده از فرم تماس با ما  و همچنین و کانال تلگرام سفارش خود را برای ما ارسال کنید
کارگاه کارتن سازی و کارگاه جعبه سازی نوژاپک امیدوار استت بتواند با ارائه  یک سفارش مناسب موجب رضایت مندی شما  شود.
جعبه سازی اصفهان - کارتن سازی اصفهان
کارتن سازی اصفهان یکی دیگر از اقدامات تیم نوژا پک در راستای سایر خدمات کارتن سازی و جعبه سازی می باشد اصفهان به عنوان یکی از استان های که دارای حجم بالایی از تقاضا جعبه سازی و کارتن سازی می باشد شناخته شده می باشد شاید یکی از دلایلش این باشد که  این استان به عنوان یکی از استان های صنعتی شناخته شده می باشد و  حجم بالایی از صنعت و همچنین شرکت ها در این استان قرار گرفته است
در صورتی که نیاز به  کارتن سازی در اصفهان دارید کافی است با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید و سفارش خود را ثبت نمایید همچنین لازم به ذکر می باشد شما می توانید در خواست خود را برای ثبت سفارش کارتن سازی در اصفهان و کارتن سازی در اصفهان در روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری با استفاده از شماره های مندرج در وب سایت ثبت نمایید
کارتن سازی در کرج

ساخت و تولید انواع کارتن در کرج توسط تیم نوژا پک قابل سفارش می باشد کافی ایست در ساعات اداری و روز های غیر تعطیل با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشد همچنین لازم به ذکر می باشد روز های تعطیل و ساعات غیر اداری نیز می توانید با استفاد ه از کانال نوژا پک و همچنین فرم ارتباط با ما سفارش کارتن سازی در کرج را ثبت نمایید
کارشناسان متا بلافاصله بعد از مشاهده درخواست شما با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات مورد نیاز و همچنین لیست قیمت را به شما ارائه خواهند داد

از مهمترین ویژگی نوژا پک برای ثبت سفارش کارتن در کرج :

تحویل فوری
قیمت مناسب
کیفیت بالا
و….

 

کارتن سازی در کرج 

کارتن سازی 5 لایه
این نوع ورق مورد استفاده برای کارتن سازی و جعبه سازی  بسیار مقاوم میباشد و معمولا برای اجسام سنگین ، صنعتی ، صادراتی ، و حساس مورد استفاده قرار میگیرد ورق ۵ لایه از ترکیب های مختلف و فرمول های مختلف تشکیل می شود یعنی از ترکیب ورقهای E B C با هم شکل میگیرد این نوع ورق از نظر جرم و وزن نسبت به ورق های دیگر بیشتر میباشد لازم به ذکر است انتخاب این نوع ورق (ورق پنج لایه) با توجه به محصول انتخاب میشود.

انواع ورق ۵ لایه

۵ لایه EB
۵ لایه CE
۵ لایه BC
انواع فلت کارتن سازی

ورق های ۳لایه که در جعبه سازی و تولید کارتن های بسته بندی به کار می روند، خود از دو لايه كاغذ لاينر كه از بالا و پايين به يك كاغذ فلوت دار چسبيده اند،تشكيل شده است. این ورقهای سه لایه با توجه به فلوت لایه ی وسط و همچنین جنس کاغذهای مختلف به کار رفته در آنها کاربردها و ویژگی های متفاوتی دارند.

 

انواع فلت کارتن سازی

نمای شماتیک یک ورق ۳لایه

 

اما چه نوع فلوت هایی در ورقهای کارتن داریم و ویژگیهای هر کدام از آنها چیست

فلوت A:برای بسته بندی کالاهای بسیار شکننده با جذب ضربه بالا
فلوت B :با جذب ضربه بالا و سطح بهینه مقاومت در برابر خرد شدن
فلوت C :بسته بندی با جذب ضربه بالا (بیشتر از B فلوت)
فلوت E:نازک ترین نوع ورق کارتن در مواردی که به عرض باریک ورق نیاز باشد

کارتن سازی - جعبه سازی
ساخت جعبه و  ساخت کارتن یکی از مراحل مهم از پروسه بسته بندی است که مهمترین قسمتهای آن انتخاب صحیح متریال متناسب با محصولی که قرار است ارائه شود و همچنین استفاده از تکنولوژی مناسب که سرعت تولید جعبه و کارتن و کیفیت ساخت آنها را تضمین نماید می باشد.
صنایع غذایی ، صنعتی ، الکترونیک ، پزشکی و دارویی و … هر کدام بر اساس نوع ویژگی خود احتیاج به نوع خاصی از مقوا و ورق (فلوت) برای تامین کیفیت ارائه و محافظت از سلامت محصولات خود دارند.

 

توضیحات زیر جهت آگاهی و انتخاب هر چه صحیح تر این موارد تنظیم شده است:

ضربه گیر ، نگهدارنده کنار محصول درون بسته ۵LA
لوازم خانگی بزرگ مانند تلوزیون ، ظروف شکستنی و .. C-FLUTE
لوازم خانگی سایز متوسط ، قطعات کامپیوتر ، قطعات صنعتی و ..B-FLUT
مواد غذایی ، جعبه پیتزا ، محصولات الکترونیک و… E-FLUT
بسته بندی های ظریف و لوکس ، دارو و محصولات بهداشتی MOGHAVA
ناظر چاپ کیست

ناظر چاپ کیست و نظارت چاپ چیست ؟

ناظر فنی چاپ کسی است که علاوه بر کارور درجه دو کامپیوتر بتواند از عهده تشخیص انواع چاپ ، نظارت بر لی آت موضوعات چاپی ، تشخیص کیفیت  عکس و اسلایدها ، طرح های چاپی ، کارهای لیتوگرافی وفرایندهای چاپ و برش و صحافی ، هزینه یابی برآید .و اصولا نظارت چاپ چیست؟

در ابتدا به معرفی وظیفه های یک ناظر چاپ می پردازیم تا بتوانیم متوجه ماهیت کنترل فرایند چاپ شویم

وظایف ناظر چاپ چیست ؟

۱٫ توانایی نظارت بر لی آت موضوعات چاپی
۲٫ آشنایی با موضوعات چاپی و کاربرد آنها
بروشور و کاربرد آن + کاتالوگ و کاربرد آن
پوستر و کاربرد آن + انواع کارت و کاربرد آنها
سربرگ و کاربرد آنها + پاک نامه و کاربرد آنها
نشریات و کاربرد آنها +کتب و جزوات
۳٫ آشنایی با مفهوم لی آت و کاربرد آن در فرایند چاپ
۴٫ آشنایی با مفهوم هنر و کاربرد آن در چاپ
۵٫ آشنایی با روانشناسی رنگ و کاربرد آن در هنر
۶٫ توانایی تشخیص انواع چاپ و کاربرد آن
۷٫ آشنایی با صنعت چاپ و تاریخچه آن
۸٫ آشنایی با روش های چاپ و کاربرد آنها
چاپ ملخی و کاربرد آن + چاپ طلاکوب و کاربرد آن
چاپ افست و کاربرد آن + چاپ فلسکو و کاربرد آن
چاپ هلیو و کاربرد آن + چاپ فلوک (پفکی) و کاربرد آن
۹٫ شناسایی اصول تشخیص انواع چاپ
۱۰٫ تونایی تشخیص عوامل موثر محیط کار
۱۱٫ آشنایی با عوامل موثر فیزیکی محیط کار
۱۲٫ آشنایی با عوامل فیزیولوژیکی محیط کار
۱۳٫ آشنایی با عوامل بیولوژیکی محیط کار
۱۴٫ آشنایی با ارگونومی
۱۵٫ شناسایی اصول تشخیص عوامل موثر محیط کار
۱۶٫ توانایی تشخیص عوامل موثر محیط کار
۱۷٫ توانایی تشخیص انواع چاپ به کاربرد آن
۱۸٫ توانایی نظارت بر لی آت موضوعات چاپی
۱۹٫ توانایی تشخیص کیفیت عکس و اسلایدهای موضوعات چاپی
۲۰٫ توانایی تشخیص کیفیت طرح های موضوعات چاپی
۲۱٫ توانایی تشخیص کیفیت کارهای لیتوگرافی
۲۲٫ توانایی نظارت و تشخیص کیفیت فرایندهای چاپ
۲۳٫ توانایی تشخیص کیفیت صحافی فرم های چاپی
۲۴٫ توانایی هزینه یابی از فرایندهای چاپ
۲۵٫ توانایی اجرای مقررات و آیین نامه های شغلی و استانداردهای تضمین کیفیت
شرایط ارتقاء شغل برای ناظر چاپ
در شرایط ارتقاء شغلی ناظر چاپ مطالبی همچون سابقه کار یا همان تجربه، توجه به کیفیت، سرعت و خوش قولی بسیار ارزشمند و مثمرتر است به طور طبیعی با مدیریت بهتر می تواند دریافت حقوق خود را افزایش دهد.
ویژگیهای شخصیتی ناظر چاپ چیست ؟
هر وقت فردی علاقمند شد که اسم نظارت یا ناظر بر آن استوار بود بطور طبیعی داشتن چشمان قوی و چابکی از لوازم ضروری برای ایفای نقش به حساب می آید. صنعت چاپ در همه جا، جای خودش را باز کرده و بروشور، کاتالوگ، پوستر، انواع کارت، سربرگ، تراکا، نشریه و کتاب و جزوه ها را به زیر چتر خود آورده است. فرد علاقمند به این شغل باید دید هنری و رنگ شناسی خوب و روانشناس طرح ها و رنگ ها را به خوبی درک کند.
کار جمعی را بپسندد و بتواند در کارهایی که نتیجه و محصول آن توسط یک جمعی به نتیجه می رسد به طور فعال شرکت کند.
مسئولیت پذیری و توانایی ریسک کردن و تقصیر را در صورت قصور و کوتاهی به گردن دیگران نینداختن و حوصله و بردباری به خرج دادن بسیار در این شغل حیاتی است و اگر یکی از آنها دچار عیب باشد شخص توانایی ادامه کار را ندارد. نکته بینی و تیزبینی بسیار مهم است.

کارتن مدل دار

کارتن ها به دو دسته تقسیم می شوند:

الف) کارتن های عادی یا معمولی

ب) کارتن های مدل دار یا دایکاتی

کارتن های عادی:

به کارتن هایی گفته می شود که توسط دستگاه هایی همچون دستگاه برش و دستگاه چاک تبدیل به کارتن می شود. به این دسته از کارتن ها , کارتن های مادر نیز گفته می شود

کارت های مدل دار یا دایکاتی:

این دسته از کارتن ها توسط قالب های فلزی ( توسط دستگاه دایکات ) تبدیل به کارتن می شوند.کارتن های سرد خانه ای , کارتن های بدون درب , کارتن های یک درب , کارتن های دسته دار , کارتن های تلسکوپی از جمله کارتن های مدل دار یا دایکاتی است.

 

 

کارتن عادی یا معمولی

انواع کارتن

کارتن مدل دار

 

کارتن و جعبه بهترین انتخاب برای بسته بندی؛
کارتن مدل دار

کارتن باعث تسهیل در حمل و نقل و نقش مهمی در حفظ کیفیت و کمیت محصول یا کالا ایفا می نماید.

بسته بندی مناسب باعث کاهش هزینه های نگهداری و حمل و نقل و بیانگر کیفیت محتوای خود و نشانگر اهمیت محصول و کالا می باشد.

بنا بر آمار های مختلف بسته بندی شکیل و مناسب تا هفتاد درصد در انتخاب محصول توسط مشتری تأثیر گذار است.

با توجه به وزن کم و بازیافت پذیری کارتن مقرون به صرفه ترین و اولین انتخاب جهت بسته بندی و حمل و نقل کالا می باشد.