ساک دستی ، یک ابزار تبلیغاتی قابل توجه برای شما و مشاغل شماست. شما می توانید از ساک دستی برای بازاریابی استفاده کنید تا تأثیر معتبرتر و حرفه ای تری بر روی مشتریان خود ایجاد کنید ، به مشارکت در تبلیغات طولانی مدت خود بپردازید و برند خود را برجسته تر کنید. این محصولات که به عنوان یک ابزار بازاریابی در کنار نیازها مشخص شده است ، افراد را قادر می سازد تا آگاهانه تبلیغ کنند

 

 

تولید ساک دستی

به عنوان یک شرکت ، ما تجربه و دانش در مورد طرح های مختلف برای ساک دستی شرکت و برند شما را داریم. محصولات ما با بهترین ماشین آلات با اندازه و مدل های مختلف تولید می شوند. اندازهای ساک دستی با توجه به نیاز مشتری ساخته میشود. شما می توانید سایز مورد نظر برای اندازه ساک دستی سفارشی را مشخص کنید. علاوه بر این ، حق انتخاب متریال (نوع مقوا و گرم مقوا) را میتوانید انتخاب کنید.تا محصول حاصله نیاز شما را برطرف کند.

 

چاپ ساک دستی

ساک های دستی با تنوع رنگ های بالا چاپ می شوند. دستگاه چاپ افست در این زمینه به ما این امکان را میدهد بتوانیم انتخاب رنگ بیشتری در تولید ساک دستی داشته باشیم. تبلیغات شرکتها و سایر گزینه های ساک دستی بیان کننده اطلاعات افراد. از نظر مشاغل ، و ….. به عنوان روشی بسیار مؤثر دیده می شود. سیستم چاپ افست با رنگ و الگوی دلخواه می تواند متغیر باشد. این موضوع به انتخاب ترجیحات مشتری بطور کامل واگذار شده است.

 

طرحهای ساک دستی

شما می توانید بر روی ساک دستی ، تبلیغات قابل توجهی انجام دهید. شما می توانید از طرح های مختلفی برای برند خود استفاده کنید زیرا افراد مطالبی را که دوست دارند از لحاظ بصری دوست دارند نگه می دارند و بیشتر به آن توجه می کنند. از تکنیک یووی برای زیبایی بیشتر تصاویر استفاده شده در چاپ میتوان استفاده کرد. این تکنیک که به دو روش به عنوان یووی موضعی و برجسته بر روی مقوای چاپ وسلفون شده اعمال می شود ، باعث می شود طراحی یا آرم ظریف تر به نظر برسد. کاربرد یووی با استفاده از سلفون مات بر روی ناحیه مشخص شده انجام می شود.

 

ساک دستی ساعت آماده

تیم نوژا پک طی یک فرآیند شروع به تولید ساک دستی ساعت نموده تا مشتریان محترم دسترسی راحت تری به این محصولات داشته باشن برای سفارش محصولات زیر میتوانید کد درج شده بر روی محصول با تیراژ بالای ۱۰۰ عدد را برای ما ارسال کنید. تا در اسرع وقت سفارش شما ارسال شود