جعبه کیسه زباله

جعبه کیسه زباله

با توجه به اینکه استفاده از کیسه زباله نقش بسیار مهمی در پاکیزگی شهر دارد پس استفاده از آن نقش بسیار مهمی در فراهم کردن این امر و کمک به زیبایی شهر دارد. برای اینکه تولیدکنندگان بتواند کیسه زباله‌های تولید شده را به بازار عرضه کنند آن‌ها را در بسته بندی‌هایی قرار می‌دهند، از این رو تولید جعبه کیسه زباله نیز همانند محصول درونش اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. توجه داشته باشید که استفاده از کیسه‌های زباله می‌تواند مصرف پلاستیک را تا حدود چشمگیری کاهش دهد و این امر سبب محافظت از محیط زیست می‌شود. فرض کنید اگر تمامی افراد بخواهند زباله‌های خود را درون همان کیسه‌های خرید ریخته و آن‌ها را دور بیندازند مصرف پلاستیک تا چه حدی زیاد می‌شود و همین امر سبب شده تا امروزه استفاده از کیسه‌های زباله از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

 

جعبه کیسه زباله

نکات مهم در رابطه با جعبه کیسه‌ زباله

امروزه استفاده از جعبه‌ کیسه زباله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بیشتر افراد در هنگام دور ریختن زباله‌های خود ترجیح می‌دهند که با استفاده از این کیسه‌ها به حفاظت از محیط زیست کمک کنند. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از کیسه‌های زباله پاره نشدن آن در زمان حمل و نقل است که در زیبایی شهر نقش بسیار مهمی دارند. تولیدکنندگان کیسه‌های زباله برای وارد کردن این محصولات به بازار آن‌ها را با استفاده از جعبه کیسه زباله بسته بندی می‌کنند و در نهایت آن را به بازار عرضه می‌کنند.

توجه داشته باشید که قرار گرفتن رول‌های کیسه زباله در درون جعبه استفاده از آن را برای شما بسیار آسان می‌کند و شما در مواقعی که به آن نیاز دایرد می‌توانید به راحتی این کیسه‌ها را از رول جدا کرده و مورد استفاده قرار بدهید. در زمان تولید جعبه کیسه زباله باید به اهمیت بسیار بالای آن توجه داشته باشید و با توجه به این امر اقدام به تولید این دسته از جعبه‌ها کنید. با توجه به اینکه بسته بندی هر محصولی در فروش آن بسیار تاثیرگذار است پس شما هم می‌توانید با انتخاب یک جعبه کیسه زباله مناسب فروش خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. برای بسته بندی کردن کیسه‌های زباله و انتخاب یک بسته بندی مناسب باید به این موضوع توجه داشته باشید که بسته بندی هر محصول همانند یک ویترین برای آن عمل می‌کند و توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می‌کند. درواقع اولین چیزی که مصرف کننده با آن در ارتباط است بسته بندی محصولات خواهد بود و هر مصرف کننده با توجه به نوع بسته بندی شما اقدام به خرید محصول شما می‌کند پس بهتر است در زمان انتخاب جعبه کیسه زباله و بسته بندی کردن این محصول به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید.

برای بسته بندی کردن کیسه‌های زباله انتخاب بسته بندی به شکل رولی یک انتخاب بسیار مناسب است به این دلیل که استاده مصرف کنندگان را راحت می‌کند و امروزه این نوع بسته بندی یکی از انواع رایج م مشتری پسند به حساب می‌آید. اگر شما هم قصد دارید تا یک جعبه کیسه زباله مناسب انتخاب کنید و با استفاده از نوع بسته بندی خود فروش محصولتان را افزایش دهید بهتر است از نوع بسته بندی رولی استفاده کنید. بسته بندی رولی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در زمان خارج کردن کیسه‌های زباله از درون بسته بندی آن نیاز نداشته باشید تا کل کیسه‌های زباله را خارج کنید و این موضوع سبب رعایت بهداشت در هنگام استفاده از کیسه‌های زباله می‌شود که همین موضوع سبب جلب رضایت مصرف کننده از محصول شما می‌شود.

جعبه کیسه زباله

طراحی جعبه کیسه زباله مناسب

برای تولید جعبه کیسه زباله بیشتر تولیدکنندگان از جعبه‌های مقوایی استفاده می‌کنند و رایج‌ترین نوع بسته بندی برای کیسه‌های زباله بسته بندی‌های مقوایی است. شاید ین سوال برای شما پیش آید که در زمان تولید جعبه‌های کیسه زباله باید از چه مقوایی استفاده شود که در این خصوص باید گفت انتخاب مقوای پشت طوسی یک انتخاب مناسب است. اما بهتر است بدانید که بنا بر قانون و مقرراتی که سازمان بهداشت اعلام کرده بسته بندی محصولات بهداشتی باید به گونه‌ای باشد که از استحکام و مقاومت مطلوبی برخوردار باشد از همین رو برای تولید جعبه‌های کیسه زباله بهتر است که از مقواهای پشت سفید یا ایندربورد استفاده کنید.

برای انتخاب مقوای پشت سفید یا ایندربورد مناسب و تولید جعبه کیسه زباله بهتر است که از گرماژهایی بین ۲۷۰ الی ۴۰۰ استفاده کنید به این دلیل که استحکام این دسته از مقواها بسیار بالا است و محصول بدون هیچگونه آسیبی به دست مصرف کننده می‌رسد. علاوه بر این موارد شما زمانی که یک مقوا با گرماژ مناسب را انتخاب کنید که از استحکام مناسبی برخوردار باشد تمامی نکات بهداشتی در نظر گرفته می‌شود و هیچگونه آسیبی به محصول درون جعبه وارد نمی‌شود. شما می‌توانید جعبه کیسه زباله را در اندازه‌ها و مدل‌های متنوع تولید کنید و هیچگونه محدودیتی برای شما وجود ندارد. همچنین در هنگام انتخاب جعبه برای بسته بندی کردن کیسه‌های زباله شما این امکان دار دارید که اطلاعاتی نظیر نوع کیسه زباله، رنگ کیسه زباله، تعداد، نام برند، لوگو و شراع برند خود را بر روی جعبه بسته بندی درج نمایید.

بهتر است بدانید که کیسه‌های زباله بعد از بسته بندی برای عرضه در بازار به صورت کلی در داخل جعبه‌هایی به نام جعبه مادر قرار می‌گیرند. در این زمان شاید برای شما این سوال پیش بیاید که جعبه مادر چیست و در چه زمان‌هایی کاربرد دارد که در این خصوص باید گفت اگر بسته بندی‌های محصولات به صورت کوچک باشند برای اینکه این محصولات به فروشگاه‌های مختلف رسیده شود آن‌ها را به صورت یکجا در جعبه‌های بزرگ‌تری به نام جعبه مادر قرار می‌دهند. استفاده از جعبه‌های مادر سبب آسان شدن حمل و نقل محصولات می‌شود و همچنین این جعبه‌ها حفاظت بیشتری از محصولات را به عمل می‌آورند.

جعبه کیسه زباله

انتخاب رنگ کیسه زباله چه تاثیری بر استفاده آن دارد؟

برای انتخاب کیسه‌های زباله مشاهده می‌کنیم که چندین رنگ مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و بهتر اسست بدانید که استفاده از هر یک از این رنگ‌ها به دلیل زیبایی این نوع محصولات نیست بلکه هر فردی باید با توجه به رنگ کیسه‌های زباله و نحوه استفاده از آن‌ها اقدام به خریدشان کنند. بعد از توجه به رنگ کیسه‌های زباله باید به سراغ بسته بندی صحیح آن‌ها با توجه به کاربردی که دارند برویم و جعبه کیسه زباله مناسب را برای هر نوع از کیسه‌های زباله استفاده کنیم. در ادامه بهتر است در ابتدا به رنگ مورد استفاده در کیسه‌های زباله و کاربرد هر یک از آن‌ها برویم تا بتوانیم از این پس با آگاهی بالا رنگ کیسه‌های زباله خود را انتخاب نماییم.

۱/ کیسه‌های زباله با رنگ سیاه: بهتر است بدانید که رایج‌ترین رنگ برای تولید کیسه‌های زباله رنگ سیاه است که این نوع کیسه‌ها معمولاً برای زباله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. نکته مهم در خصوص رنگ این نوع کیسه‌ها این است که زمانی از آن‌ها استفاده می‌شود که نیاز باشد زباله‌های درون آن دیده نشود. یکی دیگر از استفاده‌هایی که از کیسه‌های زباله به رنگ مشکی می‌شود در خصوص تاریک کردن اتاق‌ها یا گرم کردن استخرها است. نام دیگر کیسه زباله‌های مشکی، کیسه زباله لندنی است و خیلی کم پیش می‌آید که افراد این محصولات را با این نام بشناسند.

۲/ کیسه‌های زباله با رنگ شفاف: کیسه‌های زباله با رنگ شفاف معمولاً برای دور ریختن زباله‌هایی که وزن سبک دارند مانند کاغذ و مقوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که برای دور ریختن زباله‌ها از کیسه زباله‌های شفاف استفاده کنیم می‌توانیم به نیروهای شهرداری در تفکیک زباله‌ها کمک کنیم به این دلیل که به دلیل رنگ این نوع کیسه‌ها محتوای درون آن قابل مشاهده هستند.

۳/ کیسه‌های زباله با رنگ سفید: یکی دیگر از رنگ‌های مورد استفاده برای تولید کیسه‌های زباله رنگ سفید است که از این نوع کیسه زباله برای دور ریختن زباله‌های آشپزخانه یا سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. یکی دیگر از موارد استفاده از کیسه‌های زباله به رنگ سفید در بیمارستان‌ها است که با درج علامت آلودگی بر روی آن‌ها خبر از محتوای درونشان می‌دهند. به طور مثال در بیمارستان‌ها زباله‌هایی مانند سرنگ‌های بدون سوزن، تیغ و اسکالپ‌ها را درون این نوع کیسه‌ها می‌ریزند.

۴/ کیسه‌های زباله با رنگ آبی: بهتر است بدانید زمانی از کیسه‌های زباله به رنگ آبی استفاده می‌شود که زباله‌ها قابل بازیافت باشند. در این نوع کیسه‌های زباله معمولاً زباله‌هایی از جنس پلاستیک، فلز یا شیشه ریخته می‌شود.

۵/ کیسه‌های زباله با رنگ قرمز: کیسه‌های زباله که در رنگ قرمز تولید می‌شوند معمولاً مورد استفاده در مراکز درمانی هستند. در داخل این نوع کیسه‌های زباله پسماندهای پزشکی قرار داده می‌شود که این پسماندها شامل مواد بیولوژیکی، مواد عفونی و مواد پاتوژنیکی است.

۶/ کیسه‌های زباله با رنگ زرد: کیسه‌های زباله با رنگ زرد زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که نیاز باشد زباله‌ها با احتیاط حمل شوند. درواقع رنگ زرد بکار گرفته شده در تولید کیسه‌های زباله همانند یک اخطار عمل می‌کند و نیروهای شهرداری را از محتوایات داخل کیسه با خبر می‌کنند. از کیسه‌های زرد معمولاً برای جابه‌جا کردن زباله‌های بیمارستانی که برای محیط زیست خطرناک هستند استفاده می‌کنند.

۷/ کیسه‌های زباله با رنگ سبز: یکی دیگر از رنگ‌های مورد استفاده برای تولید کیسه‌های زباله رنگ سبز است. معمولاً کیسه‌های زباله‌ای که با محیط زیست سازگاری دارند و قابل تجزیه هستند با استفاده از رنگ سبز تولید می‌شوند و در داخل این گونه کیسه‌ها زباله‌هایی ریخته می‌شود که آن‌ها هم قابل تجزیه هستند و با محیط زیست سازگاری دارند. اگر بخواهیم به صورت کلی بیان کنیم که چه زباله‌هایی در داخل کیسه‌های سبز رنگ ریخته می‌شود باید بگوییم که این زباله‌ها شامل زباله‌های گیاهی، مواد خوراکی و خاک‌هایی که بدون مواد شیمیایی هستند می‌شود.

 

جعبه کیسه‌ زباله باید از چه ویژگی‌هایی برخوردار باشد؟

در زمانی که قصد داریم جعبه مناسبی برای بسته بندی کردن کیسه‌های زباله انتخاب کنیم باید به این موضوع توجه داشته باشیم که جعبه مورد نظر از برخی ویژگی‌ها برخوردار باشد. بهتر است بدانید که کیسه‌های زباله به دلیل کاربرد بسیار بالایی که دارند از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از محصولات مورد نیاز روزانه انسان‌ها شناخته شده است. اولین ویژگی مهم که در هنگام تولید جعبه کیسه زباله باید به آن توجه کنید رنگ انتخابی برای آن‌ها است. بهر است بدانید که شما می‌توانید با کمک گرفتن از رنگ‌ها و استفاده از تنوع رنگی جعبه‌ای را تولید کنید که نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. در نظر داشته باشید که انتخاب رنگ مناسب و استفاده از آن برای تولید جعبه کیسه زباله بهترین عاملی است که بر جلب توجه مصرف کنندگان تاثیر می‌گذارد حتی از هر عامل دیگری تاثیر بیشتری دارد. اگر شما به دنبال انتخاب بهترین رنگ و ساتفاده از آن برای جعبه محصول خود هستید باید این رنگ را با توجه به دو فاکتور مهم یعنی نوع محصول خود و سلیقه مصرف کننده انتخاب نمایید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که در هنگام انتخاب جعبه مناسب برای بسته بندی کردن کیسه زباله‌ها به آن توجه کنیم نوع چاپ است. برای انتخاب بهترین چاپ بر روی جعبه‌های کیسه زباله باید به این موضوع توجه کنیم که این بسته بندی‌ها ظاهری شبیه به بسته بندی دستمال کاغذی دارند و از مقوای ایندربورد یا پشت سفید برای بسته بندی کردن آن‌ها استفاده می‌شود پس می‌توانیم از چاپی مانند افست برای زیبایی و تاثیرگذاری بیشتر آن‌ها استفاده کنیم. چاپ افست با توجه به تنوعی که دارد به عنوان یک چاپ مناسب برای جعبه‌های کیسه زباله شناخته شده است. همچنین با استفاده از چاپ افست می‌توانیم طراح‌های جالب و متنوعی را پدید آوریم که هر بیننده با دیدن بسته بندی محصول ما ترقیب به خریداری کردن آن محصول داشته باشد و تمامی این عوامل در صورتی که به درستی رعایت شوند سبب فروش روز افزون ما می‌شود.

کلام آخر

بسیاری از تولیدکنندگان کیسه‌های زباله امروزه به دنبال این هستند که با انتخاب جعبه کیسه زباله فروش روز افزون را از آن خود کنند. چنین افرادی برای اینکه بتوانند در این هنگام موفق شوند باید در نظر داشته باشند که از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای تولید اینگونه محصولات رعایت کنند و در نهایت جعبه‌ای تولید کنند که بتواند هر مصرف کننده‌ای را برای خرید محصولشان ترقیب کند. یکی دیگر از مهم‌ترین فتکتورهای تاثیرگذار برای تولید جعبه‌های کیسه زباله انتخاب چاپ مناسب برای آن‌هاست. شما می‌توانید با استفاده از چاپ افست جعبه‌هایی در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی را تولید کنید.