۸ نکته مهم برای طراحی بسته بندی

بسته بندی شما تقریباً به اندازه محصول شما مهم است و فروش شما می تواند نشان دهنده آن باشد

در حالی که محصولی را به عنوان یک مارک می فروشید مهمترین عامل در تعیین موفقیت شما انتخاب بسته بندی مناسب است.بسته بندی نقش بسزایی در فروش محصول دارد و دید بسزایی در مشاهده مصرف کنده به محصول را دارد. به همین دلیل ، اختصاص زمان قابل توجهی به ایجاد و انتخاب طرحی که به بهترین وجه نشان دهنده مارک و محصول شما باشد ، بسیار سودمند است که در بین مخاطبان مورد توجه قرارمیگیرد.

 

 

۸ نکته برای چاپ و بسته بندی بهتر

۱-هدف خود را در بازار مشخص کنید

درک اینکه محصول را به چه کسی می فروشید شاید اولین قدم در طراحی بسته بندی موثر باشد. در خاطر داشته باشید ، از جمله اینکه آیا هدف شما عمدتا مرد یا زن است ، از کجا محصول را خریداری می کنند ، چه اطلاعاتی را هنگام جستجوی محصولات در نظر می گیرد ، چگونه بسته بندی بر تصمیم گیری تأثیر می گذارد چه رنگهابی بر انتخاب مشتری تاثیر گذار است و موارد دیگر…

 

 

۲- بسته بندی را انتخاب کنید که برای محصول فیزیکی منطقی باشد

انتخاب بسته بندی متناسب با محل فروش محصول بسیار مهم است. برخی محصولات مانند موارد شیشه ای یا مایعات ممکن است به محافظت بیشتری احتیاج داشته باشند.  تا اطمینان حاصل شود که دست نخورده به دست مصرف کننده می رسند. تیم نوژا پک این امکان را برای شما فراهم میکند تا محصولات حساس خود را به وسیله نگهدارنده در داخل جعبه حفظ ونگهداری کنید تیم نوژا پک تمام تلاش خود را میکند تا محصول شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد ما اندازه و شکلی را در نظر میگیریم که به راحتی حمل شود و برای محصول و محل فروش آن منطقی باشد.

 

 

۳-آنچه را که می فروشید روشن کنید

طراحی جعبه باید به وضوح نشان داده شود که محصول چیست وهدف آن چیست نباید اطلاعات یا تصاویر گمراه کننده را نشان دهد. در طراحی های خود میتوانید  از تصویری استفاده کنید که محصول را به طور دقیق به تصویر بکشد. اگر قطعات خودرو ، غلات غیر یا پوشاک می فروشید ، این جزئیات را واضح بیان کنید ، زیرا آنها می توانند شما را از رقابت جدا کنند. طراحی خوب جعبه باید ارزش آنچه در داخل است انتقال دهد.

 

۴-بسته بندی را به راحتی باز کنید

بسته بندی که به سختی باز می شود می تواند سردرد ایجاد کند و حتی ممکن است به محصول داخل آن و اعتبار محصول آسیب برساند و احتمال خرید مجدد را کاهش دهد. بسته بندی را ساده کنید تا باز شود ، برای طراحی های جعبه پیچیده خود میتوانید از زیپ استفاده کنید تا باز کردن آن برای مشتری راحت باشد. اگر محصول به کمی امنیت اضافی در بسته بندی نیاز دارد از هولوگرام های امنیتی استفاده کنید، روش بازکردن را آشکار کنید . واگر لازم است دستور عمل های لازم جهت باز کردن جعبه را بر روی محصول طراحی کنید .

 

 

۵-در فروشگاه نگاه کنید که چگونه به نظر می رسد

به محل فروش محصول خود فکر کنید و متغیرهای وابسته به این مکان را در ذهن داشته باشید. از خود سوال بپرسید اکه چه مقدار از بسته بندی قابل مشاهده است ، چه فونت هایی از دیدگاه مصرف کننده واضح تر هستند ، چه رنگ و طرحی از رقابت متمایزتر است و موارد دیگر. اگر محصول خود را به صورت آنلاین و در مکان های مختلف فروشگاه می فروشید ، طرحی را در نظر بگیرید که می تواند بین کانال ها سازگار باشد یا به خوبی در هر کانال قرار بگیرد.

 

۶-یک طرح بسته بندی همه کاره ایجاد کنید

 

تطبیق پذیری در مورد بسته بندی مهم است زیرا به شما اجازه می دهد طراحی بر اساس تغییرات موجود در محصولات انجام دهید ، خواه مدل کفش متفاوت باشد ، یا طعم جدیدی از غذا یا متغیر دیگری باشد که ممکن است نیاز به تغییر جزئی در رنگ داشته باشد. مهم است که طراحی جعبه می تواند به خوبی با محصول داخل آن هماهنگ شود. همانطور که گفته شد ، تطبیق پذیری نیز می تواند هنگام فروش محصولات مفید باشد.

 

 

۷-یک ماده مناسب انتخاب کنید

مواد بسته بندی باید فرم محصول ، طراوت و کیفیت کلی را حفظ کند. ایده های منحصر به فرد می تواند شامل بسته بندی خاص ، با اشکال جالب و موارد دیگر باشد. همچنین ، آنچه برای مصرف کنندگان مهم است را نیز در نظر بگیرید ، زیرا بسته بندی های قابل بازیافت و پایدار به مبحث مهمی تبدیل شده اند و می توانند فروش را افزایش دهند.

 

۸- روی عناصر طراحی با کیفیت سرمایه گذاری کنید

بسته بندی اغلب اولین برداشت از کیفیت یک محصول است ، بنابراین جلب توجه مصرف کننده به بسته بندی بسیار زیاد می باشد از این رو  می باشد که همیشه یکی از دغدغه های شرکت های بزرگ طراحی بسته بندی می باشد شما اگر صاحب یک شرکت بزرگ می باشید و می خواهید یک طرح متفاوت و کاربر پسند و ماندگار ایجاد کنید می توانید از یک شرکت باتجربه که در این زمینه در حال فعالیت می باشد بهره بگیرد ، گروه نوژا پک یکی از شرکت های باتجربه در زمینه طراحی بسته بندی می باشد که سالیان طولانی در این امر در حال فعالیت می باشد روزمه طراحی های این شرکت گواه این می باشد که این شرکت به عنوان یکی از گروه های با تجربه می باشد اگر شما نیز می خواهید یک طرح بسته بندی شیک و جذاب داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل در مورد بسته بندی و همچنین طرح های پیشنهادی را تقدیم شما کنند .