نکات مهم قبل از جعبه سازی و کارتن سازی

نکات مهم قبل از طراحی و سفارش جعبه

توجه زیادی به طراحی بسته بندی در سال های اخیر شده است، زیرا شرکت ها درک می کنند که بسته بندی جذاب برابر با افزایش فروش است. فکر می کنید در مورد آن: زمانی که شما یک بطری نوشیدنی را انتخاب می کنید، شما به بطری ها برچسب های جالب نمی چسبانید؟ بسته بندی محصول می تواند اولین نکته مصرف کننده برای تماس با محصول شما باشد و یک بسته اسپری ممکن است کسی را امتحان کنید نام تجاری جدید و یا خط تولید آنها هرگز از آن شنیده نشده است.

 

طراحی بسته(کارتن سازی و جعبه سازی) شما یکی از مهمترین عناصر در راه اندازی یک محصول موفق (یا راه اندازی مجدد) است. اما در هنگام طراحی یک بسته چیز بسیار زیادی برای فکر کردن وجود دارد – این طراحی است که باید کار کند. این باید از آنچه در داخل است محافظت کند. این باید برای ذخیره و توزیع آسان اجازه داده شود. این نیاز به نمایش اطلاعات در مورد آن دارد و توجه خود را در یک قفسه پر از محصولات رقابتی جلب می کند.

 

مهم نیست که چقدر محصول خوبی است، بسته بندی ضعیف می تواند آن را از فروش حفظ کند. در اینجا برخی از سوالات مهمی که باید هنگام ایجاد یک طرح بسته موفق پرسید:

 

سؤال در هنگام طراحی بسته بندی برای محصول شما

۱٫ بسته بندی نام تجاری شما چیست؟ شخصیت برند شما چیست؟ این را می توان از طریق رنگ، فونت ها و بافت ها منتقل کرد. طراحی خوب با استفاده از این عناصر برای انتقال یک داستان برند است. طراحی عالی حتی بیشتر ادامه می دهد … شکل بسته را در نظر بگیرید – آیا آن یک بطری یا یک جعبه است، آن را با یک منظره ی منحصر به فرد برجسته کنید. تمبرهای فویل فلزی، منبت یا نقاشی را در نظر بگیرید.

 

۲٫ قیمت مورد نظر برای این محصول چیست؟ ما قبل از اینکه یک برچسب قیمت را ببینیم، پیشنهادهایی را در مورد قیمت محصول می پردازیم. هنگامی که این پیش فرض ها را انجام می دهیم، ما به قیمت نگاه می کنیم و تصمیم می گیریم که “این یک ارزش واقعا ارزشمند است” یا “من نمی توانم باور کنم که برای این مقدار زیادی شارژ می شود.” افزایش محصول شما در مورد مطلوبیت و ارزش درک شده می تواند کمک کند شما بیشتر برای آن هزینه می کنید